Clienții din toată Europa, inclusiv din România, pot pentru prima dată să configureze și să comande noul model Ford Mustang – după mai mult de 50 de ani de la intrarea în producție a primeivesiuni a legendarului model.
Echipat cu motoare 2.3-litri EcoBoost 314 CP şi 5.0-litri V8 418 CP, noul model Mustang în versiunile „Coupé” și „Convertible” (decapotabil) este disponibil în România pentru comenzi, în showroom-urile Ford Store la prețuri începând de la 35.000 euro, TVA inclusiv.
Noul Ford Mustang poate fi comandat și livrat numai de către un dealer Ford desemnat ca fiind Ford Store, iar pentru început în România vor exista 2 locații Ford Store: BDT (Business Development Team) și Țiriac Auto București.
“Nu a fost nicicând un moment mai bun pentru a introduce această mașină legendară în întreaga Europă. Modelul nou Ford Mustang este cel mai modern, mai evoluat din punct de vedere tehnologic și mai îndrăzneț Mustang din istoria uimitoare a mărcii,” a spus Roelant de Waard, vice-președinte, Marketing, Sales & Service, Ford din Europa.
Disponibil cu transmisie manuală cu șase trepte sau automată, noul model Ford Mustang oferă în configurația standard:jante aliajcu finisaj premium,aer condiționat „dual zone”,sistem audio cu 9 difuzoare, tapițerie piele, sistem SYNC 2 cu ecran tactil color de 8-inch și control vocal, servodirecție asistată electronic.
Opțiunile suplimentare includ scaune încălzite și jante din aliaj cu finisaj premium. Cele zece opțiuni culori exterioare includ „Race Red”,„Competition Orange”și „Triple Yellow”- vopsea specială în trei straturi.
Noul model Ford Mustang este disponibil pentru comenzi în Europa exclusiv în noile showroom-uri Ford Store. Este pentru prima dată când Mustang se vinde în toată lumea, iar noul model va fi disponibil pentru clienți în peste 100 de piețe. În România, primele unități vor fi ajunge în trimestrul al doilea al acestui an.
Primele 500 de unități Ford Mustang au putut fi rezervate de către clienții din Europa în timpul Finalei Ligii Campionilor UEFA din 2014. Peste 9.300 de persoane s-au înregistrat online pentru șansa de a-și rezerva unul dintre modele în timpul meciului, astfel că primele 500 de cereri s-au realizat în doar 30 de secunde de la demararea campaniei, 2 dintre acestea aparținand unor clienți din România.