Samsung Electronics România o anunță pe Simona Panait în funcția de Marketing Manager pe regiunea Europa de Sud Est. Din noua poziție, Simona Panait va coordona strategia de marketing și comunicare din Europa de Sud Est, incluzând România, Ungaria și Bulgaria, fiind responsabilă de lansările de flaghsip-uri pe piețele din regiune, precum și de campaniile de brand.
Simona Panait are o experiență de peste 16 ani în marketing, ocupând anterior funcția de Operations Marketing Manager pentru România și Moldova în cadrul Coca-Cola Company precum și poziția de Global Marketing Manager pentru Ilko Coffee International, un joint venture între Coca-Cola Company și illy Caffe. În trecut ea a a coordonat echipa de marketing și management de categorie în cadrul Coca-Cola HBC România din pozitia de National Marketing Manager.
„Samsung este unul dintre cele mai puternice și dinamice branduri la nivel global și mă bucur să mă alătur unei echipe de marketing solide, care deține o importanță majoră în strategia de performanță a business-ului din regiune. Este o echipă formată din unii dintre cei mai buni profesioniști de marketing și comunicare și sunt încrezătoare că, împreună, vom dezvolta campanii inovatoare, care vor genera rezultate pe măsură”, a declarat Simona Panait.
Noul manager de marketing și-a început cariera în anul 2000 in Coca-Cola HBC Romania și a ocupat, de-a lungul timpului, diferite roluri in departamentele de marketing si comercial precum: Regional Trade Marketing Coordinator, Trade Coordinator Key Accounts, Promo & Launches Coordinator, Trade Marketing Manager East Zone, Consumer Activation Manager respectiv National Marketing Manager, obținând rezultate excelente în arii precum planificarea strategică, management de portofoliu, dezvoltarea strategiei de trade marketing, optimizarea de procese precum si dezvoltarea echipei de marketing.