Renualt va începe comercializarea noului Megane Coupe-Cabriolet în primăvara acestui an, după lansarea oficială în cadrul Salonului Auto din Geneva, în perioada 4-14 martie.Acest model va fi echipat cu trei motoare pe benzină:* 1.6 16v 110 CP cu o cutie de viteze manuală în şase trepte* TCe 130 CP – Turbo Control Efficiency, cu o cutie de viteze manuală în şase trepte* 2.0 16v 140 CP propune o nouă transmisie variabilă în mod continuu &nb
Renualt va începe comercializarea noului Megane Coupe-Cabriolet în primăvara acestui an, după lansarea oficială în cadrul Salonului Auto din Geneva, în perioada 4-14 martie.
Acest model va fi echipat cu trei motoare pe benzină:
* 1.6 16v 110 CP cu o cutie de viteze manuală în şase trepte
* TCe 130 CP – Turbo Control Efficiency, cu o cutie de viteze manuală în şase trepte
* 2.0 16v 140 CP propune o nouă transmisie variabilă în mod continuu
şi trei motoare diesel Euro 5:
* dCi 110 FAP disponibil cu o transmisie automată în şase trepte cu ambreiaj dublu EDC – Efficient Dual Clutch – şi o cutie de viteze manuală în şase trepte
* dCi 130 FAP cu o cutie de viteze manuală în şase trepte
* dCi 160 FAP propus cu o cutie de viteze manuală în şase trepte
Plafon decapotabil de sticlă
Noul Megane Coupe-Cabriolet beneficiază de un plafon rigid decapotabil din sticlă, propus pentru echiparea în serie. Acesta are o suprafaţă vitrată de 0,47 m². Cinematica plafonului retractabil compus din două părţi este asigurată de un mecanism electro-hidraulic complet automat. Prin apăsarea comenzii dedicate, plafonul poate fi decapotat în 21 de secunde.
Portbagajul este dotat cu închidere automată şi are un volum de 417 dm³ în poziţia coupe şi 211 dm³ în poziţia cabriolet.
La interior, planşa de bord este identică cu cea utilizată la modelul berlină. Scaunele sunt prevăzute cu un sistem ranforsat de menţinere laterală şi panourile portierelor sunt specifice modelului coupé-cabriolet.
Acest model este fabricat în uzina Renault din Douai, Franţa, unde se produc şi modelele Scenic şi Grand Scenic.
SURSA FOTO/VIDEO: Renault