Un nou Range Rover este gata să iasă la vânătoare de clienți cu buzunare largi și pline. Deși prezentarea oficială va avea loc abia la toamnă, în cadrul expoziției auto de la Paris, jurnaliștii de la AutoExpress au reușit să afle câteva detalii despre viitorul model de serie și, mai mult, să îl surprindă în teste.
La doar câțiva pași de cartierul general al companiei din Gaydon, Warwickshire, britanicii de la AutoExpress au reușit să surprindă în teste viitorul Range Rover. Conform acestora, deși dimensiunile sunt similare cu cele ale actualului model, viitorul Range Rover va avea o mulțime de detalii modificate. Printre acestea se numără grila mai îngustă și luminile de zi cu LED, o capotă mai rotunjită și un plafon care se încheie cu un spoiler plonjat peste lunetă. Tot în partea din spate se poate observa deschiderea în două părți a hayonului.
Utilizarea aluminiului în multe dintre componentele caroseriei și șasiului va ușura mult modelul față de versiunea anterioară care cântărește nu mai puțin de 2.810 kg. Odată cu scăderea greutății este de așteptat să fie redus și consumul. Mai ales că gama de propulsoare va fi și ea îmbunătățită. Asta chiar dacă sub capotă se vor afla doar versiuni modificate ale actualelor motoare, TDV8 de 4.4 litri, V8 de 5.0 litri, dar și un V6 supraalimentat care va produce 375 CP.
Poate cel mai important amănunt legat de viitorul Range Rover este însă relevat de o declarație a directorului de design Jerry McGovern. Acesta a menționat că „viitoarele generații Freelander, Discovery, Range Rover și Range Rover Sport vor fi mult mai ușor de plasat într-o familie”. Prin urmare, Range Rover-ul care va fi dezvăluit oficial la Paris va fi precursorul întregii linii de vehicule Land Rover.