PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 8,4%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit jumătate, adică 4,2%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 4,4% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat serialele Las Fierbinți și Triplusec, în timp ce la Antena 1 rula emisiunea Ultimul trib: Madagascar, iar la Kanal D era un nou episod din Exatlon.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 a înregistrat o cotă de 1,1% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani, fiind lider de audienţă. Pe locul doi a fost DIGI 24 cu un rating de 0,8%, urmată de B1 TV, cu o cotă de 0,3% și, pe ultimul loc, Realitatea TV și România TV, cu cu 0,2%, fiecare.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,9%, Antena 1 – 2,1%, iar Kanal D – 1,4%.