PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 7,5%, un record al ultimelor zile. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit doar 4,2%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 4,1% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat serialele româneşti Las Fierbinţi şi Triplusec, în timp ce la Antena 1 rula emisiunea Ultimul trib: Madagascar, iar la Kanal D era un nou episod din Exatlon.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 şi Digi 24 au înregistrat o cotă egală de 0,6% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani, fiind lideri de audienţă. Pe locul doi au fost România TV şi Realitatea TV cu un rating de 0,3%, urmate de B1 Tv, cu o cotă de 0,2%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,2%, Antena 1 – 1,8%, iar Kanal D – 1,4%.