Dacă sunteți printre fanii mărcii Volkswagen și aveți în plan o viitoare achiziție, iată, pe scurt modelele care vor fi lansate de marcă în următorii patru ani. Conform publicației germane AutoBild, mai întâi, chiar în toamna acestui an, europenii vor avea acces la noul Up!. Micul model de oraș beneficiază de un ușor facelift exterior și de o extindere a gamei de motoare. Tot în acest an va apărea și o variantă ușor modificată a best-seller-ului european Golf.
Volkswagen Golf VII facelift nu diferă mult de varianta anterioară în privința designului, doar blocurile optice cu LED, bara frontală și modul de includere al evacuării în bara din spate fiind vizibile. În interior vor exista însă mai multe noutăți printre care un ecran mai mare (9,5 inci) și mai puține butoane pe bord, iar tehnologia „autonomous driving” va fi inclusă opțional. Și varianta alungită a lui Tiguan, denumită Tiguan XL va debuta în toamna acestui an, însă țintele sale principale vor fi piețele din afara Europei. Până la finalul lui 2016 va ajunge în showroom-uri și un nou Amarok cu noutăți tehnologice majore însă cu puține schimbări estetice.
În 2017 vor fi prezentate modele cu totul noi sau variante modernizate ale celor existente printre care se numără Volkswagen CC, Polo VI, Touareg III și, mai ales, un SUV compact având la bază modelul Golf. Acesta va fi inclus în gamă sub Tiguan și va avea caracteristici similare modelelor SEAT Ateca și Skoda Yeti. Tot în 2017 este așteptată și a șaptea generație Jetta, cu dimensiuni simlare cu Skoda Octavia, dar cu dotări superioare.
Pentru 2018, jurnaliștii de la AutoBild Germania anunță o variantă Coupe a SUV-ului Tiguan care țintește clientela lui Range Rover Evoque, dar și un nou Scirocco. Anul viitor ar putea fi prezentat și un SUV mai mare decât Tiguan care ar trebui să facă legătura dintre acesta și Touareg. Spre finalul lui 2018 ar trebui să aibă premiera și Golf VIII, urmat îndeaproape de Golf Variant VIII. Și asta nu este tot. Anul viitor ar trebui să aibă premiera și un miniSUV de clasă B care are la bază platforma modelului Polo și va fi derivat din conceptul T-Cross Breeze prezentat în acest an la Geneva.
Primul model care are de fapt o legătură directă cu ideea de „verde” va apărea pe piață abia în 2019 și ar trebui, cel puțin teoretic, să fir un concurent pentru Tesla Model 3. Următoarea premieră, tot electrică, va fi minivanul e-Bulli completat în același an de Phaeton-ul electric deja anunțat de oficialii din Wolfsburg. Și, pentru că linia de SUV-uri nu putea fi completă fără un derivat al micului Up!, se pare că în 2019 va debuta și un crossover de mici dimensiuni. Până la finalul lui 2019 ar trebui să fie prezentat și un concurent direct al lui BMW i3 pentru ca, în 2020 să ajungă pe piață mai multe variante modernizate ale lui Up!