Acesta este al cel de-al treilea magazin Dedeman din Capitală, după cele din Șoseaua Giurgiului şi Valea Cascadelor.
Dedeman a fost singurul mare retailer din industria românească de bricolaj care s-a extins într-un ritm accelerat tocmai pe timp de criză. Și există o evidenţă a cifrelor: compania fraţilor Dragoş şi Adrian Pavăl avea 13 magazine la finalul lui 2008, iar acum numără 38, în urma unor investiţii de peste 300 mil. euro.
Mai departe, viziunea lui Dragoş Pavăl este „să ajungem cât mai rapid la o acoperire completă a ţării“. Prioritatea zero pentru 2014, spune el, este deschiderea a „încă trei – patru magazine, dintre care două în Bucureşti (…) bugetul de investiţii e de 60-65 mil. euro“.
Învestiţiile într-un nou magazin Dedeman ajung la 10 – 15 milioane de euro. Odată cu o nouă deschidere, compania creează şi 120 – 190 de locuri de muncă. Cu peste 6.770 de angajaţi, Dedeman este al doilea cel mai mare angajator din România dintre companiile cu capital 100% autohton, după RCS-RDS.
Trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque și Ambient) îşi dispută cu cinci multinaţionale (Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax), Hornbach, Mr. Bricolage) cele circa 1,7 – 1,8 mld: euro, la cât e estimată piaţa de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj; micile firme au o pondere de circa 30%.