“Suntem o companie de inteligenţă artificială, adică încercăm să răspundem deja la întrebările pe care utilizatorii nici nu ştiu că le au. De ce ar trebui să ţină cont o companie de digitalizare? Dacă ne gândim la consumatori, trebuie să ţinem cont că avem un consumator cu o atenţie foarte fragmentată. Vă aduceţi aminte o chestie, vă scoateţi telefonul, căutaţi un minut, începeţi să faceţi altceva, ajungeţi acasă, căutaţi pe desktop aceeaşi chestie. Este extrem de greu să mai prinzi atenţia oamenilor pentru mai mult de 10 secunde, ca brand. Atunci trebuie să te întrebi cum îţi organizezi strategia de marketing”, a spus Şipciu.
Potrivit acesteia, consumatorii nu aşteaptă mai mult de o secundă să se încarce o pagină pe mobil.
“Avem un consumator foarte comod, care vrea să i se întâmple lucrurile foarte repede. Acesta este tot un efect al tehnologiei: nu mai am răbdare să mai aştept “o mie de ani” să mi se încarce pagina, trec la următorul brand. Am văzut o diferenţă de sub o secundă, de 0,9 secunde de încărcare a paginii pe mobil – oamenii nu aşteaptă nici măcar o secundă ca să ajungă la mesajul pe care tu vrei să îl transmiţi”, a explicat oficialul Google România.