“Online e mai simplu. Dar parcă v-am mai spus asta. Tocmai de aceea, la timp ca să vă simplifice căutarea cadourilor pentru 14 februarie, 1 și 8 martie, pe eMAG.ro și-a făcut loc o nouă categorie de produse. Astăzi lansăm, prin intermediul Marketplace, secțiunea de cosmetice pe eMAG.ro, care strânge la un loc 1.500 de produse profesionale de îngrijire, folosite în saloane de coafură și cosmetică. Veți putea găsi aici de la produse de hairstyling de la Tigi sau Kerastase la produse de îngrijire a părului de la Joico sau Loreal, produse de manichiură de la OPI sau tratamente cosmetice Bruno Vassari sau Mario Badescu. Și asta nu e tot. Stați în continuare cu ochii pe noua noastră secțiune de cosmetice, fiindcă o vom extinde cât de curând cu noi branduri și produse, se arată pe blogul oficial al companiei.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG, cel mai mare magazin online din ţara noastră a ajuns, în prezent, sub umbrela grupului Naspers, unul dintre cei mai mari jucători online din lume. Suma pe care africanii de la Naspers au plătit-o pentru 70% din acțiunile eMAG este de 83 de milioane de dolari, conform rapoartelor financiare ale companiei.
eMAG este liderul pieţei de comerţ electronic şi deţine cote de piaţă care ating şi la 20% din vânzările naţionale pe anumite categorii şi branduri de primă mărime.