Problema este una de infrastructură, scrie Nextcity. SUA are în prezent în jur de 43.000 de stații publice de încărcare a vehiculelor electrice, cu aproximativ 106.000 de prize.
Fiecare priză poate încărca un singur vehicul la un moment dat, iar prizele cu încărcare rapidă durează o oră pentru a oferi o încărcare de aproximativ 300 km; majoritatea durează mult mai mult.
Rețeaua existentă este acceptabilă, dar încărcătoarele sunt distribuite foarte inegal.
Anxietatea distanței, motivul pentru care americanii nu se grăbesc
Aproape o treime din toate punctele de vânzare se află în California. Prin urmare, vehiculele electrice pot fi problematice pentru călătoriile lungi, de peste 800 de km.
„Anxietatea distanței” este unul dintre motivele pentru care vehiculele electrice reprezintă mai puțin de 1% din autoturismele și camioanele din SUA.
Această infrastructură de încărcare inegală și limitată constituie un obstacol major pentru electrificarea rapidă a flotei de vehicule din SUA, considerată crucială pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.
Schimbările climatice sunt o problemă de infrastructură
Este, de asemenea, un exemplu clar al modului în care schimbările climatice sunt o problemă de infrastructură.
SUA au construit sisteme de transport, încălzire, răcire, producție și agricultură care se bazează în principal pe combustibili fosili. Emisiile de gaze cu efect de seră pe care acești combustibili fosili le eliberează au ridicat temperatura globală cu aproximativ 1,1 ° C.
Trecerea la vehicule electrice ar putea reduce destul de mult aceste emisii. Un studiu recent a constatat că, în SUA, o baterie a unui EV din 2021, încărcată de la rețeaua electrică actuală, creează aproximativ o treime din emisiile de gaze cu efect de seră pe care le produce o mașină pe benzină.
Aceste emisii vor scădea și mai mult pe măsură ce mai multă energie electrică provine din surse regenerabile.
Rețeaua actuală de energie a SUA se bazează pe combustibili fosili
Deoarece rețeaua actuală de energie a SUA se bazează pe combustibili fosili pentru aproximativ 60% din capacitatea sa de generare, ținta propusă de reducere a emisiilor ar putea fi o sarcină grea.
În ciuda costurilor inițiale mai ridicate, vehiculele electrice de astăzi sunt de fapt mai puțin costisitoare decât mașinile alimentate cu combustibil datorită eficienței energetice mai mari și a numărului mai mic de piese mobile.