Numărul clienţilor Provident Financial România (PFR) va creşte cu aproximativ 170% până la finele anului 2013, la circa 500.000, de la peste 187.000 la 30 iunie, a declarat, marţi, directorulul general al PFR, Russell Johnsen. "Estimările noastre indică un număr de clienţi situat între 400.000 şi 500.000. La finele primelor şase luni, PFR avea peste 187.000 clienţi şi ne aşteptăm să atingem pragul de 200.000 în decembrie 2010", a spus Johnsen într-o conferinţă de presă.
Numărul clienţilor Provident Financial România (PFR) va creşte cu aproximativ 170% până la finele anului 2013, la circa 500.000, de la peste 187.000 la 30 iunie, a declarat, marţi, directorulul general al PFR, Russell Johnsen.
„Estimările noastre indică un număr de clienţi situat între 400.000 şi 500.000. La finele primelor şase luni, PFR avea peste 187.000 clienţi şi ne aşteptăm să atingem pragul de 200.000 în decembrie 2010”, a spus Johnsen într-o conferinţă de presă.
El a adăugat că Provident Financial va continua să investească în dezvoltarea afacerilor pe piaţa locală, urmând ca societatea să aibă circa 1.000 de angajaţi în 2013, de la 570 în prezent, şi să îşi dubleze numărul de agenţi, la aproximativ 5.500.
„De asemenea, reţeaua de birouri va creşte de la 44 la 61 şi vom avea acoperire teritorială naţională, comparativ cu 75% în mediul urban în prezent”, a spus şeful PFR.
Potrivit datelor companiei, valoarea totală a investiţiilor Provident Financial în România a depăşit 65 milioane de euro, din care mai mult de 14 milioane de euro au fost alocaţi pentru acest an.
Şeful PFR a anunţat că, începând de marţi, clienţii societăţii pot alege să primească şi să restituie prin transfer bancar împrumuturile noi.
Clienţii care nu aleg serviciul la domiciliu primesc banii prin transfer bancar în maximum 10 zile de la semnarea contractului.
În acest sens, viitorii clienţi ai PFR trebuie să facă dovada unui cont valid în lei, deschis pe numele lor la orice bancă locală, prin intermediul căruia vor achita ratele prin ordin de plată, din contul personal în cel al societăţii.
Cei care aleg serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu a creditului, furnizat contra cost, pot primi banii în 48 de ore la domiciliu, unde, ulterior, un reprezentant al PFR se va deplasa pentru încasarea ratelor.
PFR este singura instituţie financiară locală care acordă persoanelor fizice, pe termen scurt, împrumuturi de valoare mică, până în 3.000 lei, fără giranţi, direct la domiciliul solicitanţilor sau prin transfer bancar.
Parte a grupului britanic International Personal Finance, Provident Financial a acordat primul credit în România în aprilie 2006.
Compania a acordat în primul semestru credite de consum de peste 42 milioane de euro, în urcare cu 40% faţă de nivelul consemnat în perioada similară a anului 2009.
Veniturile PFR s-au apropiat de 30 milioane de euro în primele şase luni ale acestui an, de la 17,5 milioane de euro în primul semestru din 2009.
PFR avea la sfârşitul lunii iunie peste 187.000 de clienţi, în creştere de la 120.000 de clienţi în iunie 2009, potrivit datelor anunţate, în iulie, de International Personal Finance (IPF).
Cu peste două milioane de clienţi în cinci ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Mexic. IPF a anunţat pentru 2009 un profit brut de 69 de milioane de euro din operaţiuni continue, valoarea împrumuturilor emise la nivel de grup depăşind 795 de milioane de euro.
SURSA: Mediafax