De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 680 de milioane de euro, o diminuare cu 2,6% faţă de perioada similară a anului trecut, datorată în totalitate impactului noilor tarife de interconectare.
 
La 30 septembrie 2012, Orange România avea 10.243.000 de clienţi, cu 197.000 mai mulţi clienţi decât în urmă cu trei luni. Noul portofoliu de abonamente şi ofertele PrePay mai simple şi mai atractive au adus un număr semnificativ de clienţi, în timp ce beneficiile programului de loializare, relansat în prima parte a anului, au menţinut clienţii fideli alături de Orange. De asemenea, acest trimestru a arătat o creştere netă a numărului de clienţi care şi-au portat numărul de telefon la Orange.
 
În acelaşi timp, extinderea reţelei naţionale de date mobile, îmbogăţirea portofoliului de produse cu noi modele de smartphone-uri şi tablete, precum şi campania promoţională de internet mobil pe litoral au contribuit decisiv la performanţa solidă a serviciilor de date mobile. Astfel, numărul de smartphone-uri vândute în T3 2012 a fost cu 45% mai mare decât vânzările din T3 2011. Traficul de date mobile în reţea, în trimestrul al treilea, a crescut cu aproape 50% comparativ cu T3 2011, cea mai susţinută rată de creştere înregistrându-se în rândul clienţilor rezidenţiali.  
 
Orange oferă în prezent clienţilor săi servicii 3G la nivel naţional, servicii 3G+ cu viteze de până la 21,6 Mbps în peste 13.000 de localităţi şi servicii H+ cu viteze de până la 43,2 Mbps în 260 de localităţi. Orange asigură în acest mod cea mai rapidă reţea de date mobile din România. Orange România a fost certificată „reţeaua cu cel mai bun serviciu de descărcare de fişiere” dintre toţi operatorii GSM/UMTS de telefonie mobilă din România, certificare obţinută anul acesta în urma unei campanii independente de măsurători şi performanţă efectuată de P3 Communications.
Alături de reţeaua de date mobile extinsă şi rapidă, Orange oferă clienţilor săi servicii de voce de calitate superioară datorită standardului HD Voice implementat în reţeaua Orange România.
 
Un moment important al acestui trimestru a fost câştigarea de către Orange a licenţelor pentru operare în domeniul telecomunicaţiilor mobile din România, pentru următorii 16,5 ani. Aceste licenţe vor permite Orange România să lanseze comercial serviciul 4G înainte de sfârşitul acestui an, după primirea acordului din partea ANCOM.
 
“Acest trimestru se remarcă prin creşterea puternică a numărului de clienţi şi prin apetitul sporit pentru serviciile de internet mobil şi pentru dispozitivele performante. Tehnologia 4G ne va oferi noi oportunităţi de a-i încânta pe clienţii noştri printr-o gamă mai extinsă de aplicaţii şi de servicii de conţinut. Dorinţa noastră este să le oferim clienţilor din România cea mai bună experienţă digitală”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.