In primele trei luni ale acestui an, compania a obtinut venituri in valoare de 222 milioane de euro, in scadere cu 6% fata de primul trimestru al anului 2010. Cresterea inflatiei din luna februarie peste nivelul asteptat a accentuat scaderea consumului, nu doar pe piata de telecom, ci si in alte domenii, rezultatele Orange fiind comparabile cu cele ale altor companii din Romania din diferite industrii (FMCG, auto, constructii etc).
„Ultimii doi ani de criza economica si-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clientilor. Chiar daca observam o oarecare imbunatatire a mediului economic, cererea va creste intr-un ritm mult mai lent, iar in domeniul telecom, care este oricum un domeniu cu o concurenta feroce, eroziunea veniturilor va continua si in trimestrele urmatoare. Inca de la inceputul crizei am dezvoltat o strategie elastica, adaptandu-ne la conditiile pietei. Suntem multumiti de rezultatele obtinute, ca ne-am pastrat o baza solida de abonati si ca Orange se mentine lider de piata.” a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.
Segmentul de broadband isi continua evolutia pozitiva, Orange ajungand la peste 3,1 milioane de clienti broadband. Orange va sustine in continuare dezvoltarea acestui segment. „Unul dintre obiectivele noastre este de a democratiza accesul clientilor la zona digitala. Odata cu schimbarea semnaturii, Orange si-a asumat rolul de digital coach, acela de a facilita experienta digitala a clientilor prin indrumare, asistenta, produse si servicii inovatoare la preturi accesibile.” a continuat Thierry Millet, CEO Orange Romania.