Marea majoritate a paginilor româneşti de Facebook au fost create în 2010 (78,99%), 15,85% au fost create în 2009 şi doar 0,8% din ele (70 de pagini) au fost create în anii 2007 şi 2008, primii ani în care s-au înregistrat, conform datelor facebrands.ro, pagini româneşti pe reţeaua socială Facebook.
În 2007 au fost create doar 3 pagini româneşti de Facebook, în ultimele două luni ale anului. Acestea au fost:
1. https://www.facebook.com/pages/Club-Alpin-Bacau/7482786260
2. https://www.facebook.com/hiqromania
3. https://www.facebook.com/pages/Anton-Pann-Band/6757252010
De la începutul anului şi până acum au fost create 378 de pagini de Facebook, adică 4.36% din total. “Dacă vom avea şi anul acesta aceeaşi creştere susţinută a activităţii pe această reţea socială, numărul paginilor de Facebook din România ar putea ajunge chiar la 20.000 până la sfârşitul acestui an”, a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei Standout.
“Am folosit pentru analiza datele publice oferite de Facebook legate de elementele implicate în crearea paginii. Vom actualiza în fiecare lună raportul paginilor create până acum şi vom arăta cum evoluează volumul acestora”, a completat Andrei Ştefan, managerul BYTE FLUX.
Conform serviciului Facebrands.ro, numărul utilizatorilor de Facebook din România a ajuns în 16 februarie la 2.895.560, din care 1.480.920 (51,14%) şi-au setat oraşul. Facebrands.ro monitorizează acum peste 9.000 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii.