Elementele unice gândite de echipa tânără din conducerea mall-ului, au dat rezultate pozitive încă din prima jumătate a anului 2016. Cifrele ne arată că traficul general a crescut cu 14% față de aceeași perioadă a anului 2015 și cu un procent impresionant de 42% comparativ cu 2011.
Această creștere se datorează campaniilor de promovare dinamice și evenimentelor ocazionale surpriză care au însuflețit sesiunile de shopping. De asemenea, un mare impact în creșterea cifrelor a avut deschiderea magazinelor cunoscute și de renume atât pe plan local cât și internațional: Pepco, LeeCooper, Tucano Coffee, Spartan, Lento Cafe, Nomasvello, Cozacone, Office Shoes, Noriel, SofiaMan. În același timp, Deichmann, Motivi, Kenvelo, Steilmann, Otter, Opticris, Diverta, Effect, Mondex și-au schimbat amplasarea în cadrul mall-ului.
Spre marea bucurie a arădenilor, mall-ul lor preferat va găzdui unele din cele mai populare branduri din România din Grupul Inditex. Astfel, într-un timp foarte scurt Bershka, Stradivarius și Pull&Bear își vor deschide porțile, crescând vânzările și atrăgând un număr mare de clienți.
Vânzările au înregistrat creșteri în primele 3 trimestre ale lui 2016 cu 29 de procente față de anul precedent. De asemenea, în prima parte a acestui an, s-a semnalat și o creștere cu 10% în vânzarea de carduri cadou.
Atrium Mall își menține incontestabil poziția în topul preferințelor arădenilor când vine vorba de cumpărături, nu doar prin popularitate și brand awareness, dar și prin numărul crescător de clienți care își petrec timpul în cel mai iubit centru comercial din Arad.