‘Numărul clienţilor IPTV s-a apropiat de 30.000 la sfârşitul anului, în timp ce serviciul de Internet de mare viteză VDSL a atras un număr de aproape 50.000 de clienţi. În ceea ce priveşte serviciile TV, Romtelecom a făcut, de asemenea, o mişcare strategică prin lansarea unui canal dedicat de infotainment, Dolce Sport, care îşi dezvoltă la acest moment ofertele extinse pentru clienţii Dolce’, a mai afirmat Ioannidis.

El a mai spus că, 2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru întreaga piaţă telecom din România, care a trebuit să facă faţă nevoilor clienţilor de a-şi scădea bugetele alocate pentru comunicare şi divertisment.

‘Ar fi fost greu pe orice piaţă telecom, însă a fost şi mai dificil pe o piaţă ca cea românească, cu una dintre cele mai intense competiţii la nivelul preţurilor din regiune’, a explicat oficialul Romtelecom.

Acesta a adăugat că, în ceea ce priveşte costurile, compania a înregistrat reduceri semnificative în pofida costurilor în creştere asociate conţinutului TV.