„Numărul turiștilor care vizitează România depășește 10 milioane, fapt ce confirmă că apetitul pentru țara noastră ca destinație turistică este din ce în ce mai mare. Piața de turism intern are un potențial mare de dezvoltare și resurse fantastice, multe dintre ele încă neexploatate la nivelul maxim, iar trendul crescător se va menține și în anii următori. Pentru 2016, estimăm o creștere cu peste 30% a pieței față de anul anterior”, declară Adrian Voican, director general BIBI Touring Touroperator.
În contextul unui interes din ce în ce mai mare pentru destinațiile interne, BIBI Touring Touroperator, singurul touroperator specializat pe vacanțe în România, anunță o creștere de 60% a afacerilor pentru acest an din turism intern.
Datele companiei arată că, odată cu evoluția cererilor pentru destinațiile din România, au crescut și așteptările turiștilor în materie de servicii și confort. „Turistul român modern este mult mai informat, mai avizat și mai selectiv. Observăm o cerere tot mai mare pentru cazări în hoteluri de 4 și 5 stele și o atenție deosebită acordată condițiilor de cazare, facilităților de divertisment și de petrecere a timpului liber, zonelor de relaxare și accesului la tehnologii. De aceea, este important să se investească în continuare în infrastructură, dezvoltare și modernizare. Trebuie să eliminăm scepticismul referitor la propriile valori turistice, şi să promovăm adevăratul potenţial turistic al României. Acesta este si misiunea proiectului Evolutiv RO 8.0 iniţiat de Bibi Touring Touroperator”, adaugă Adrian Voican.
De câţiva ani se înregistreză o creştere a interesului pentru turismul în România, la nivel internaţional. Iar specialiștii estimează că numărul de turiști străini care vizitează țara noastră este din ce în ce mai mare. Compania crede că numărul turiştilor cazaţi în România se va dubla, până în 2020.
Un alt factor de creştere al consumului turistic în România îl constituie voucherele de vacanţă, care vor contribui din ce în ce mai mult la creşterea vânzărilor agenţiilor specializate.
“În strânsă legătură cu această creștere, până în 2020 vom vedea noi investiții în dezvoltarea infrastructurii în turism, un exemplu fiind transformarea vechilor centre de tratament în SPA-uri și centre moderne”, a declarat Adrian Voican.