Numărul utilizatorilor români de Facebook se apropie de 5,6 milioane

Conform datelor inregistrate de serviciile de monitorizare si analiza a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands.ro si Facebrands PRO, in luna ianuarie 2013 numarul utilizatorilor romani ai acestei retele sociale a ajuns la 5.593.480, din care 5.017.880 (89,71%) si-au setat orasul in profil.

Numarul de utilizatori romani ai acestei retele sociale a crescut in anul 2012 cu 27%(26.93%), in timp ce in ianuarie 2012 acest numar crescuse cu 83% fata de inceputul anului 2011.
 
“Explozia Facebook in Romania a fost in 2011 cand numarul utilizatorilor aproape s-a dublat, insa si o crestere de aproape 30% este semnificativa si este importanta mai ales la nivelul paginilor” a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT.
 
“2013 va fi un an in care vor conta la maximum rezultatele si vor castiga doar cei care le masoara inteligent” a adaugat Andrei Stefan, managerul BYTE FLUX.
  
Capitala are in continuare cei mai multi utilizatori ai retelei Facebook in Romania (1.293.100 utilizatori in ianuarie 2013, 25,77% din total), urmata de Timisoara, Cluj Napoca si Iasi, care au peste 200.000 utilizatori inregistrati. Alte cinci orase au peste 100.000 de utilizatori de Facebook: Constanta, Brasov, Craiova, Galati si Ploiesti. Cifra de utilizatori pe orase si judete poate fi gasita aici.
 
In acelasi timp, numarul de pagini romanesti create pe Facebook de persoane si institutii [companii, ONG-uri etc] a crescut in 2012 de la 15.600 la aproape 20.000 (19.788 la 29 ianuarie 2012.), procentul de crestere pe 2012 fiind similar cu cel a numarului de utilizatori(26.84%).
 
Serviciile Facebrands.ro si Facebrands PRO  ofera o imagine completa asupra tuturor activitatilor de marketing si comunicare pe Facebook in orice categorie sau industrie, majoritatea agentiilor si clientilor care obtin rezultate pe Facebook folosind serviciul Facebrands PRO pentru masurare si benchmarking.
 
In plus, clientii Facebrands PRO primesc alerte pe email oricand concurenții lor întreprind o actiune pe Facebook si urmaresc in Facebrands PRO intreaga activitate pe Facebook a industriei din care fac parte.