Marca NUTRILITE™ este lider nedisputat pe piaţă şi o voce respectată în domeniul nutriţiei şi sănătăţii, iar cea de-a 75 aniversare a mărcii subliniază acest succes.

NUTRILITE™ este lider mondial în domeniul vitaminelor, mineralelor şi suplimentelor alimentare, conform cifrelor de vânzări din 2008 (susţinute de un studiu realizat de Euromonitor International).  Cercetarea realizată de Euromonitor International arată poziţia de lider de piaţă pe care o ocupă marca NUTRILITE™. Competitorul cel mai apropiat de nivelul NUTRILITE™ a înregistrat mai puţin de jumătate din cifra de vânzări a mărcii NUTRILITE™, în acelaşi interval.

Aceste rezultate arată că NUTRILITE™ îşi menţine poziţia de lider mondial pentru al şaptelea an consecutiv, demonstrând autoritatea mărcii pe această piaţă competitivă.

Marca NUTRILITE sărbătoreşte 75 de ani

În prezent, milioane de persoane din peste 50 de ţări din întreaga lume se bazează pe excelenţa nutriţională a mărcii NUTRILITE™. În acest an sărbătorim cu mândrie 75 de ani de experienţă ai liderului mondial  în domeniul vitaminelor, mineralelor şi suplimentelor alimentare.

În acest moment aniversar este natural să împărtăşim valorile mărcii NUTRILITE™, un brand care şi-a menţinut succesul global timp de atâţia ani, şi, mai ales, promisiunea de siguranţă şi calitatea pe care marca NUTRILITE™ o oferă clienţilor din întreaga lume.

Principalele ingrediente ale suplimentelor alimentare NUTRILITE™ sunt cultivate în ferme organice, asigurându-se totodata  şi controlul asupra ingredientelor din plante, “de la sămânţă la produs finit”. Peste 100 de oameni de ştiinţă pun în aplicare tehnologia de vârf în laboratoarele de cercetare, NUTRILITE™  obţinând 150 de brevete pentru produse şi ambalaje şi poziţia de lider în formule de fitonutrienţi.

Cei 75 de ani de experienţă ne demonstrează încă o dată că oamenii au înţeles importanţa unei nutriţii sănătoase. Cu toate acestea, în urmă cu doar 80 de ani, oamenii  ştiau prea puţin despre vitamine şi minerale – şi ca rezultat, deseori sufereau de boli cauzate de deficienţele din nutriţie. Crearea suplimentelor alimentare care au ca scop completarea dietei zilnice este în mare parte datorată vizionarilor, precum Carl Rehnborg, fondatorul mărcii NUTRILITE™.

Carl Rehnborg a recunoscut beneficiile nutriţionale oferite de plante şi a folosit aceste cunoştinţe devenind un adevărat pionier în domeniu. În 1934 el a pus bazele conceptului de includere a concentratelor din plante integrale, în formula primului supliment alimentar cu multivitamine/multiminerale, vândut în America de Nord.

“Cercetările tatălui meu au început în 1915 în China. Acolo a observat că oamenii care locuiau în zone rurale păreau să fie mai sănătoşi decât cei din oraşe şi la puţin timp după aceea a făcut legătura între nutriţia bazată pe plante şi îmbunătăţirea stării de sănătate. Când tata s-a întors în Statele Unite în 1927, a pus bazele unor laboratoare în sudul Californiei şi a început dezvoltarea unui supliment alimentar cu multivitamine/multiminerale pe bază de plante.

În anii ‘40, tata a închiriat o fermă în San Fernando Valley pentru a cultiva alfalfa şi alte plante, fără a utiliza pesticide sau ierbicide sintetice. El numea metodele sale naturale de cultivare <Practicile agricole Nutrilite> şi aceste metode sunt utilizate de atunci pentru a ne asigura că deţinem controlul calităţii produselor noastre <de la sămânţă la produs finit>.” – Dr. Sam Rehnborg , fiul lui Carl F. Rehnborg şi Preşedinte al Centrului pentru o Sănătate Optimă din cadrul Institutului de Sănătate Nutrilite

De la aceste începuturi modeste, marca NUTRILITE™ a evoluat, devenind lider mondial în domeniul vitaminelor, mineralelor şi suplimentelor alimentare, conform studiului asupra cifrelor de vânzări din 2008, realizat de Euromonitor International.

NUTRILITE este singura marcă de vitamine şi minerale care cultivă şi procesează plantele în cadrul propriilor sale ferme organice autorizate.

Conform studiului realizat de Euromonitor International, NUTRILITE™ este singura marcă de vitamine şi minerale care cultivă şi procesează plantele în cadrul propriilor sale ferme organice autorizate.

Carl Rehnborg susţinea că regenerarea solului duce la obţinerea de culturi mai bune – iar utilizarea de metode naturale l-a ajutat să controleze eficient insectele şi plantele dunătoare.

În prezent, în cadrul tuturor fermelor Nutrilite, culturile sunt obţinute în conformitate cu ciclurile naturale de dezvoltare a plantelor. Asta înseamnă că utilizarea de metode organice susţinute, în locul pesticidelor şi al ierbicidelor sintetice, previne mult mai eficient acţiunea dăunătorilor şi bolile. Noi considerăm că natura poate da rezultate mai bune decât substanţele chimice dăunătoare. Este mai bine pentru produsele noastre, pentru mediu şi pentru clienţii noştri.

Tehnicile de agricultură organică susţinută folosite în ultimele şapte decenii în cadrul fermelor Nutrilite, includ îngrijirea solului, controlul insectelor dăunătoare, controlul plantelor dăunătoare.

Îngrijirea solului

Rotaţia culturilor permite controlul eficient al insectelor dăunătoare şi al bolilor şi ajută la refacerea nutrienţilor din sol. Utilizarea viermilor de pământ pentru oxigenarea solului, grăbeşte procesul de descompunere al materialelor vegetale, care sunt reintegrate în sol, când acesta este arat.

Controlul insectelor dăunătoare

Lăsăm natura să îşi urmeze cursul. Păsările prădătoare ca de exemplu şoimii sunt utilizate pentru a îndepărta păsările şi rozătoarele care distrug culturile, în timp ce buburuzele şi libelulele sunt eliberate pe terenuri pentru a menţine sub control insectele dăunătoare.

Controlul plantelor dăunătoare

Printr-o tehnică numită solarizarea solului, terenul care urmează să fie însămânţat este acoperit cu o folie de plastic permiţând luminii soarelui să creeze căldură intensă în sol. Aceasta distruge plantele dăunătoare, buruienile şi seminţele acestora şi lasă terenul pregătit pentru însămânţare.

Pe lângă cultivarea plantelor în conformitate cu ciclul lor natural de dezvoltare, marca NUTRILITE™ are şi avantajul că deţine controlul asupra tuturor aspectelor procesului de producţie, de la sămânţă la produs finit.

În prezent, sub conducerea fiului lui Carl Rehnborg, Dr. Sam Rehnborg, noua generaţie de cercetători, specialişti şi tehnicieni păstrează bogata moştenire Nutrilite şi continuă să dezvolte suplimente alimentare inovatoare, de o înaltă calitate, beneficiind de 75 de ani de experienţă în domeniu.

Amway (www.amway.com) este lider mondial în industria vânzărilor directe. Fondată în 1959 ca distribuitor de produse de îngrijire a locuinţei, Amway s-a extins şi diversificat peste ani şi azi acest lucru se observă în special din vânzările de suplimente alimentare Nutrilite şi produse de îngrijire a tenului şi cosmetice Artistry. Amway a ajutat milioane de oameni să îşi îmbunătăţească vieţile prin produse de cea mai bună calitate, oportunitatea de afaceri şi implicarea în proiecte generoase, ca One by One pentru copii.

Compania Amway România Marketing  S.R.L a intrat pe piaţa românească în noiembrie 1997, fiind una dintre cele 57 de filiale Amway existente în întreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 1000 de produse din diverse game: NUTRILITE™, ARTISTRY™, E FUNKHOUSER™ NEW YORK, LOC™, SATINIQUE™, GLISTER™, TOLSOM™, HYMM™, etc.