Brand Identity GrandPrix are o tradiţie de 18 ani, iar dacă până acum se premiau numai lucrări de design de packaging italian, anul acesta concursul a devenit internațional, lărgind spectrul lucrărilor și companiilor participante. Astfel, în 2012 competiția s-a îmbogățit cu 90 de agenţii de branding care au participat pentru prima dată.
„Cu aceste două premii, palmaresul AMPRO Design se ridică la opt premii internaţionale câştigate în 2012 şi la 25 de premii internaţionale în total. Ne dorim ca şi în 2013 să fim cel puţin la fel de eficienţi şi de originali ca în acest an”, a declarat Irinel Ionescu, Creative Partner, prezent la evenimentul de decernare.
Din juriu au făcut parte personalităţi din domeniu, preşedinte fiind Arturo dell’Acqua Bellavitis, profesor la catedra de Industrial Design la School of Design at Politecnico di Milano şi preşedinte al Fundaţiei Museo del Design Triennale. I-au stat alături Venanzio Camarra, preşedinte al IAA – Italia, Riccardo Capuzzo, fondator al Design 42Day, Matteo Cavallari, Group Product Manager la Bonduelle Italia, Andrea Chinese, Project Manager la Mediaset, Vincent Guignard, Operations & Art Director la ARD Design Switzerland, reprezentant al asociaţiei EPDA Europa.
Înfiinţată în 2005, AMPRO Design este agenţie de brand şi packaging design care oferă servicii de branding. AMPRO Design face parte din EPDA, asociaţia europeană de profil, iar printre clienţii companiei se numără Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan România, Engelmi/Galati, Macromex, Sushimania, La Paloma /Budapesta şi Cora România.
O agenţie românească a fost premiată la Brand Identity GrandPrix
17 decembrie 2012, 13:56
Ultima modificare în 17 decembrie 2012, 15:56
AMPRO DESIGN a câştigat două premii întâi în Italia, la Brand Identity GrandPrix 2012. Proiectul „Freddy’s, freshly yours" a primit locul I la categoria "Packaging Food", iar proiectul „The win-win Bottle” a câştigat locul I la categoria “Packaging Celebration” la competiţia internațională Brand Identity GrandPrix 2012.
Etichete: branding,
competitie,
design
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- SFÂRŞIT După 126 de ani, ziarul american Sporting News încetează ediţia tipărită
- CAPITAL, DUPĂ 20 DE ANI: Când cifrele se găseau mai greu decât drogurile
- Aur pentru diamante
- 30.000 de petiții depuse la RDS de către Discovery
- TVR lansează o colecţie online despre revoluţia din 1989
- Trei televiziuni din România cer reevaluarea modificărilor din Legea Audiovizualului
- DECIZIE: Antena 1 ar putea intra gratuit pe rețeaua Digi
- Număr record de jurnalişti aflaţi în închisoare în 2012
- Televiziunea Română renunță la licența TVR Cultural
- Primarul New York-ului intenţionează să cumpere publicaţia Financial Times