Agentia de publicitate GMP a castigat primul premiu de creatie obtinut vreodata de o agentie din Romania la festivalul international de publicitate Cannes Lions, cel mai important din lume in acest domeniu. GMP a castigat un Bronze Lion in categoria Press pentru campania de print “Biletul”, realizata pentru clientul Carpalat (brandul de lactate Mandra). Lucrarea premiata a concurat cu alte 7.000 de lucrari din toata lumea. La aceasta categorie juriul festivalului a premiat 72 de lucrari: 36 cu bronz, 24 cu argint si 12 cu aur.
“Acest premiu este rezultatul muncii de echipa de doi ani, de cand lucram pentru brandul Mandra. Sper ca Romania sa mai ia un premiu la TV, unde MTV-ul semnat de McCann este favorit. Felicitari Starcom pentru premiul de la media. Hai Romania!”, a spus Felix Tataru, director general al agentiei GMP. Printul premiat a mai castigat distinctii si la festivalurile Golden Drum, Golden Hammer, AdPrint si Eurobest.
In acest an, agentiile de publicitate din Romania au inscris la Cannes 43 lucrari. Pana acum a mai fost premiata cu un Silver Lion agentia Starcom Media, parte a grupului Leo Burnett, pentru campania de media “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade”. Festivalul este in desfasurare pana duminica.
Sursa: Capital 21 Iunie 2007