La doi ani de la lansare, BranchOut are un buget de 49 de milioane de dolari şi 25 de milioane de utilizatori. Începând cu luna decembrie a anului trecut, rata de accesare a aplicaţiei a crescut de la 400.000 de utilizatori pe zi, la peste 13 milioane. A contat, bineînţeles, faptul că BranchOut şi-a lansat versiunea mobile în aceeaşi lună.
Poate o simplă aplicaţie Facebook să spulbere o reţea de socializare cu peste 150 de milioane de utilizatori înregistraţi?
Rick Marini (foto), CEO-ul BranchOut, este convins că aplicaţia ar putea devansa LinkedIn, scrie Business Insider. Acesta mizează pe numărul mare al utilizatorilor Facebook, în raport cu cel al utilizatorilor LinkedIn.
"LinkedIn este o companie grozavă şi face treabă bună cu 10% din forţa de muncă a lumii (directorii executivi şi profesioniştii cu salarii mari), însă restul de 90% se află pe Facebook. Aceştia sunt cei cărora le oferim, în sfârşit, posibilitatea de a-şi realiza un profil profesional", a declarat Marini. "Pe LinkedIn sunt conectat cu oameni pe care i-am cunoscut timp de 5 minute la o conferinţă. Pe Facebook sunt conectat cu prietenii, cu familia, cu grupul de suport. Aceştia sunt oamenii care mă vor ajuta să-mi găsesc o slujbă", a adăugat acesta.