BranchOut, o aplicaţie disponibilă pe Facebook, urmăreşte să spulbere LinkedIn oferindu-le celor peste 850 de milioane de utilizatori instrumentele necesare pentru a-şi găsi o slujbă pe platforma de socializare.
La doi ani de la lansare, BranchOut are un buget de 49 de milioane de dolari şi 25 de milioane de utilizatori. Începând cu luna decembrie a anului trecut, rata de accesare a aplicaţiei a crescut de la 400.000 de utilizatori pe zi, la peste 13 milioane. A contat, bineînţeles, faptul că BranchOut şi-a lansat versiunea mobile în aceeaşi lună.
Poate o simplă aplicaţie Facebook să spulbere o reţea de socializare cu peste 150 de milioane de utilizatori înregistraţi?
Rick Marini (foto), CEO-ul BranchOut, este convins că aplicaţia ar putea devansa LinkedIn, scrie Business Insider. Acesta mizează pe numărul mare al utilizatorilor Facebook, în raport cu cel al utilizatorilor LinkedIn.
"LinkedIn este o companie grozavă şi face treabă bună cu 10% din forţa de muncă a lumii (directorii executivi şi profesioniştii cu salarii mari), însă restul de 90% se află pe Facebook. Aceştia sunt cei cărora le oferim, în sfârşit, posibilitatea de a-şi realiza un profil profesional", a declarat Marini. "Pe LinkedIn sunt conectat cu oameni pe care i-am cunoscut timp de 5 minute la o conferinţă. Pe Facebook sunt conectat cu prietenii, cu familia, cu grupul de suport. Aceştia sunt oamenii care mă vor ajuta să-mi găsesc o slujbă", a adăugat acesta.