La inceputul lunii iulie, Fondul Proprietatea (FP) a demarat o campanie publicitara pe televiziune si radio. La solicitarea Capital, oficialii FP au refuzat sa furnizeze vreo informatie clara despre agentia care a prestat serviciile de creatie publicitara si media, care este bugetul campaniei si cum vor fi evaluate rezultatele comunicarii. Motivul: FP este o entitate privata si nu este obligata prin lege sa furnizeze astfel de informatii. Capital a aflat ca autoarea campaniei este firma C.Y. Design Plus, o agentie practic necunoscuta pe piata publicitatii romanesti. Infiintata in 2003, agentia are ca obiect de activitate “consultanta pentru afaceri si management” si detine o experienta modesta in publicitate. Yvonne Andrei, asociatul majoritar al C.Y. Design Plus, a declarat pentru Capital ca firma sa a castigat selectia de oferte organizata de FP pentru ca a propus cele mai mici preturi pentru serviciile de creatie publicitara si media. Desi nu cunoaste ce agentii au mai participat la selectie si nici ce oferte au mai fost inaintate, Yvonne Andrei spune ca acest criteriu de departajare i-a fost comunicat de reprezentantii Fondului. Intrebata cum a aflat de organizarea selectiei de oferte, patroana C.Y. Design Plus a raspuns ca a fost invitata de Alexandru Paunescu, presedintele Fondului Proprietatea. Cristina Stihi, directorul de comunicare al FP, a refuzat orice comentariu.
Campania de imagine pentru Fondul Proprietatea se va derula pe parcursul a trei luni (iulie, august si septembrie) si urmareste crearea brandului Fondul Proprietatea. Potrivit monitorizarilor, in primele zece zile de campanie, majoritatea spoturilor TV a fost difuzata pe Realitatea TV, post cu acoperire redusa in mediul rural.
Continuare:
O firma obscura castiga contractul de reclama pentru Fondul Proprietatea