”Vom aduce mașinile în vara acestui an. Ne aflăm acum în discuții cu o companie din China”, a spus Megheși. Potrivit lui, în prezent Taxi 2000 poate să preia o sută de clienți în cinci minute. Însă, în perioadele aglomerate ”nu poate face față comenzilor”.
Ceea ce este mai greu de înțeles, în acest moment, este cum și unde vor fi alimentate cu energie cele 100 de mașini electrice. Deocamdată, în București există o singură stație de alimentare. Prin urmare, mașinile ar trebui mai mult să stea la coadă decât să circule.
De asemenea, parteneriatul dintre Renault, Schneider Electric, Siemens şi Electrica destinat creării de puncte de încărcare în orașele mari ale țării este încă în faza de proiect, iar realizarea stațiilor respective nu are mari șanse să devină realitate până în vara acestui an.
Piața serviciilor de taximetrie din Bucu­rești este estimată la aproape 100 de milioane de euro pe an. Tariful mediu la care au aderat majoritatea companiilor de taxi este de 1,4 lei/km, iar limita legală maximă le permite taximetriștilor să ajungă la 3,5 lei/km.