”Vom aduce mașinile în vara acestui an. Ne aflăm acum în discuții cu o companie din China”, a spus Megheși. Potrivit lui, în prezent Taxi 2000 poate să preia o sută de clienți în cinci minute. Însă, în perioadele aglomerate ”nu poate face față comenzilor”.
Ceea ce este mai greu de înțeles, în acest moment, este cum și unde vor fi alimentate cu energie cele 100 de mașini electrice. Deocamdată, în București există o singură stație de alimentare. Prin urmare, mașinile ar trebui mai mult să stea la coadă decât să circule.
De asemenea, parteneriatul dintre Renault, Schneider Electric, Siemens şi Electrica destinat creării de puncte de încărcare în orașele mari ale țării este încă în faza de proiect, iar realizarea stațiilor respective nu are mari șanse să devină realitate până în vara acestui an.
Piața serviciilor de taximetrie din București este estimată la aproape 100 de milioane de euro pe an. Tariful mediu la care au aderat majoritatea companiilor de taxi este de 1,4 lei/km, iar limita legală maximă le permite taximetriștilor să ajungă la 3,5 lei/km.
O companie de taxi vrea 100 de mașini electrice
9 februarie 2012, 08:26
Ultima modificare în 9 februarie 2012, 10:26
Taxi 2000, una dintre cele mai vechi companii de taxi din Capitală, vrea să-și extindă flota cu 100 de mașini electrice, potrivit lui Robert Megheși, unul dintre proprietarii companiei.
Etichete: investitii,
masini electrice,
taxi
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook