Față de anul trecut, proporţia lor a scăzut cu un procent, la 48%. Studiul mai arată că, la nivel global, mai multe companii folosesc, de asemenea, mediile sociale pentru a intra în contact cu clienţii existenţi.
La nivel global s-a constatat o creştere cu 7% a numărului de companii care au reuşit să atragă noi clienţi prin reţele de socializare precum Facebook. Circa 52% dintre companii la nivel global şi 43% dintre companiile din România folosesc site-uri Web, ca de exemplu Twitter şi Weibo, pentru a intra în legătură cu clienţii existenţi şi pentru a-i implica sau a-i informa în acest fel.
În România, 35% dintre companii, faţă de 53% dintre companii la nivel global, îşi încurajează angajaţii să se înscrie în reţelele sociale precum Linkedin, Xing şi Viadeo. Două cincimi (39%) dintre companii la nivel global şi peste o treime dintre companiile din România (35%) alocă până la 20% din bugetul de marketing pentru activităţi pe reţelele sociale de afaceri.
Majoritatea companiilor din România (70%) şi a companiilor la nivel internaţional (74%) au confirmat faptul că, fără activitatea din mediile sociale, strategiile de marketing nu pot avea un succes garantat. Cu toate acestea, companiile româneşti (57%) şi cele la nivel global (61%) subliniază faptul că trebuie să existe un echilibru între mijloacele de marketing, şi îşi susţin convingerea că, fără îmbinarea tehnicilor tradiţionale cu cele digitale, campaniile de marketing nu vor da rezultate.
Rezultatele sondajului global realizat de Regus se bazează pe răspunsurile a peste 17.000 de manageri şi patroni din 80 de ţări.