Unitatea Alevia, în care lucrează 160 de angajați, atât în zonă de producție, cât și în departamentul de vânzări, are o suprafața de 2.000 mp și o capacitate anuală de producție de 4.000.000 de unități, care cuprinde suplimente alimentare și ceaiuri.
 
 “Totul a început de la pasiunea pentru sănătate, iar astăzi ne bucurăm să livrăm românilor o gamă largă de produse de care au nevoie, la prețuri accesibile, având peste 4 milioane de consumatori anual. Extinderea centrului de producție a fost o etapă necesară în dezvoltarea brandului Alevia. Este important să investim în tehnologii de fabricație performanțe, pentru a creă produse eficiente, bazându-ne doar pe ingrediente de înaltă calitate, optim dozate și prelucrate. Suntem foarte exigenți în alegerea furnizorilor de materie prima, lucrăm cu cei mai buni: Naturex, cu sediul în Franța, pentru extractele standardizate din plante, Scora, cu sediul în Franța, pentru calciu și magneziu, DSM, cu sediul în Olanda, pentru vitamine și minerale, Frutarom, cu sediul în Elveția pentru coenzimă Q10. Pentru viitor, ne dorim să exportăm produsele în țări din Balcani și nu numai.”, spune doctorul Florin Mitocaru, directorul general al companiei Alevia.
 
Linia de producție cuprinde utilaje precum: omogenizatoare, un granulator, mașini de comprimat, mașini și linii de numărat comprimate și etichetat flacoane, mașini de ambalat, mașini de baxat flacoane și cutii, mașini cu inducție pentru sigilarea capacelor.
 
În prezent, Alevia produce 120 de tipuri de suplimente nutritive și 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România. Compania românească vinde lunar 180.000 de cutii de suplimente alimentare și 150.000 de cutii de ceaiuri.