Un gigant din retail vrea să deschidă și mai multe magazine în România. Compania se pregătește să facă investiții semnificative în acest an, de peste 11 milioane de euro.
Lagardere Travel Retail se pregătește să deschidă zeci de magazine în România, printr-o investiție de peste 11 milioane de euro pentru extinderea operațiunilor sale. Compania are deja o prezență în țară de aproape trei decenii.
Lagardere Travel Retail vrea să deschidă alte 35 de noi magazine
Amintim că Lagardere Travel Retail operează o rețea de 300 de magazine în România, sub 6 branduri. Este vorba despre următoarele:
- Inmedio;
- Relay;
- 1Minute;
- HUB Convenience;
- So Coffee;
- Pizza La Mia Stazione.
Magazinele Inmedio au fost principalul motor de creștere pentru companie în anul 2023. Astfel, a fost înregistrată o extindere de 20 de magazine.
Anul trecut a reprezentat un adevărat succes pentru Lagardere Travel Retail. Valoarea tranzacțiilor a fost de peste 40 milioane de lei, în cele peste 300 de magazine.
Pentru anul curent, compania își propune să deschidă 35 de magazine noi. 15 dintre acestea vor purta brandul Inmedio.
Primele trei dintre acestea au fost deja inaugurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus. Alte două sunt planificate în Argeș.
Parteneriatele cu antreprenorii au fost cel mai important motor de creștere
Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România, a oferit mai multe informații.
El a subliniat că parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au reprezentat „cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail”.
Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea.
Acesta a subliniat că planurile de expansiune vor continua și anul acesta, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii din real estate.
„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a explicat Costin Neacșu.
Noile investiții vor consolida prezența companiei pe piața românească. Totodată, acestea vor contribui la crearea de noi locuri de muncă în sectorul retail.
Inmedio este unul dintre cele mai cunoscute branduri din portofoliul Lagardere Travel Retail România, cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească, în peste 200 de locații din Galerii Comerciale, Mall-uri și Kaufland.