Serviciul va fi disponibil în București, Cluj-Napoca, Timișoara.
Totodată, compania a lansat recent și o nouă categorie în aplicația Bolt, Delivery, care permite utilizatorilor să trimită trimite pachete prietenilor și familiilor lor. Astfel, Bolt oferă soluții de livrare atât companiilor, cât și persoanelor fizice.
„Am lansat Bolt Business Delivery pentru a valorifica experiența noastră în materie de operațiuni și logistică, dar și pentru a ne folosi tehnologia și rețeaua extinsă de șoferi pe care o avem în România, într-o perioadă în care o mulțime de oameni sunt nevoiți să rămână acasă”, a spus Cristian Sălceanu, Operations Manager, Bolt România.
„Serviciul Business Delivery poate fi folosit de orice tip de companie, de la supermarketuri și librării la magazine online – practic, de oricine are nevoie de un serviciu de livrare imediată, care poate să acopere mai multe zone și să livreze comenzi multiple”, a adăugat Cristian Sălceanu.
Interfață simplă
Bolt Business Delivery are o interfață simplă și ușor de utilizat. Companiile pot încărca livrările în loturi, dintr-un document în format CSV, sau le pot introduce manual, folosind un formular simplu. Comenzile pot fi preluate imediat sau programate pentru a fi preluate în cel mult 48 de ore.
La adăugarea comenzilor, companiile vor primi o estimare a prețului. Odată ce acestea confirmă cererea pentru livrare, Bolt va trimite un curier pentru a lua comanda, la ora specificată.
De asemenea, funcțiile de urmărire în timp real asigură faptul că atât companiile care furnizează produsele, cât și clienții acestora pot primi imediat actualizări cu privire la statusul comenzii. Vânzătorii vor primi informațiile direct pe aplicația web, iar clientul la care trebuie să ajungă comanda va primi o notificare prin SMS, cu faptul că livrarea este pe drum, cu ora estimată de sosire și cu datele de contact ale curierului precum și un link pentru a putea urmări livrarea. Același lucru este valabil și pentru categoria Delivery, pasagerii putând și ei să vadă în timp real unde se află coletul, de la punctul de expediere și până la destinatar.
În această perioadă se recomandă livrarea contactless pentru toate comenzile Business Delivery, pentru a reduce orice risc.. Companiile pot seta o locație exactă în aplicație, unde curierul poate să lase pachetul, pentru a nu fi în contact direct cu destinatarul.