Analistii au identificat o marca din industria auto care a reusit sa creasca vanzarile, in timp ce concurentii sai au inregistrat scaderi semnificative.

Este vorba despre Audi, care a inregistrat in primele 11 luni ale acestui an o crestere de 3% a vanzarilor, in timp ce BMW a cunoscut o reducere de 25,4%, iar vanzarile Mercedes au scazut cu 27,6%.

Analistii din industria auto arata ca Audi este „exceptia care confirma regula”. Explicatia pe care o da un expert al Xerfi este legata de succesul modelului A4 lansat la inceputul anului, ce reprezinta la ora actuala 50% din profitul Audi si 35% din numarul total al vanzarilor.

In afara Germaniei, tara in care s-a vandut cel mai bine modelul A4 a fost Italia, unde, vanzarile Audi au crescut cu 10% in perioada primelor 11 luni ale acestui an.

O alta explicatie, venita din partea unui analist din industria auto care a tinut sa-si pastreze anonimatul este redata de catre presa franceza: La ora actuala, A4 este singur pe scena. Mercedes asteapta pana in primavara pentru a lansa noua clasa E, in timp ce BMW va trebui sa astepte pana in 2010 pentru a lansa noua serie 3.

Cititi si:

În faţa crizei, Germania rezistă

Sursa: L’Expansion