Promidea, companie de top cu sediul central în România, ce activează la nivel mondial pe piața materialelor promoționale, a câștigat Premiul 2 la secțiunea Economic Excellence 2018 și premiul 3 la sețiunea Social Excellence 2018 în cadrul ceremoniei anuale PSI Sustainability Awards, organizată de Promotional Product Service Institute (PSI), cea mai mare organizație europeană ce reunește companii din domeniul producției și importului materialelor promoționale, transmite un comunicat al societății.
“Responsabilitatea socială este parte din ADN-ul companiei noastre încă din 2006 când am deschis primul birou PROMIDEA la București. Dacă astăzi suntem unul dintre principalii jucători ce activează pe piața materialelor promoționale din Europa și din lume și avem parteneriate cu companii multinaționale de top din 65 de țări, acest lucru s-a întâmplat pentru că am căutat mereu să oferim servicii și produse ce depășesc standardele de calitate din industrie. Aceste premii înseamnă mult pentru noi, este pentru prima oară când am participat la o astfel de competiție și ne bucurăm că ne numărăm printre câștigători”, declară Ioannis Kapatos, Managing Partner PROMIDEA.
PROMIDEA a înregistrat, în 2017, o cifră de afaceri de peste 60 de milioane de euro la nivel mondial și estimează o creștere de peste 10% până la finalul anului 2018. În România, compania a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 de milioane de euro.
Printre partenerii strategici PROMIDEA se numără: Mondelez International, Beiersdorf, Coca-Cola, Colgate Palmolive, P&G, L’Oreal, Heineken, Avon, UEFA, Bitdefender.