O firmă românească implementează soft în Africa

Companiile românești din industria IT își extind afacerile pe un nou continent: Charisma ERP, sistemul informatic integrat deținut de compania TotalSoft, a intrat pe piaţa din Africa, urmând să fie implementat la Carrefour Automobile Dakar.

Contractul cu firma senegaleză, dealer BMW şi Land Rover, a fost semnat săptămâna trecută şi prevede implementarea soluţiei sale de leasing în urmatoarele patru luni.

Carrefour Automobile a preluat de curând compania de creditare LocAfrique şi a devenit unul din principalii jucători ai pieţei de leasing din Senegal, având planuri de extindere în șapte ţări din regiune.

TotalSoft va furniza o soluţie compusă dintr-o serie de module destinate nu doar gestionării activităţii de leasing, ci şi modelării business-ului în vederea extinderii sale atât la nivel local, cât şi internaţional.

Proiectul presupune și interfaţarea Charismei cu aplicaţia Băncii Centrale a Africii de Vest şi adaptarea sistemului de raportare conform legislaţiei în vigoare în această regiune. Odată încheiată această fază contractuală, completată de disponibilitatea aplicaţiei în limba franceză, Charisma va putea fi adoptată cu uşurinţă şi de alţi jucători ai acestei pieţe.

TotalSoft a fost înființată în urmă 16 ani și are 1.500 de clienţi în sectorul privat şi public din 23 de ţări, printre care UK, Germania, Austria, Italia sau Franţa. Compania are sediul principal în România şi subsidiare în Grecia, Bulgaria, Serbia şi Qatar.