O franciză cu colaci în coadă

Începând cu acest an, afacerea Kalacsoda este disponibilă şi în sistem de franciză atât în Ungaria, cât şi la nivel internaţional. În prezent, compania are 12 unităţi mobile, deţinute în regim propriu în Ungaria. Pentru piaţa din România, Kalacsoda caută un partener master-francizat. Acesta va demara afacerea prin deschiderea unei unităţi-pilot, urmând ca francizorul să valideze locaţia aleasă. Din punct de vedere financiar, preluarea şi operarea afacerii Kalac

Începând cu acest an, afacerea Kalacsoda este disponibilă şi în sistem de franciză atât în Ungaria, cât şi la nivel internaţional.

În prezent, compania are 12 unităţi mobile, deţinute în regim propriu în Ungaria. Pentru piaţa din România, Kalacsoda caută un partener master-francizat. Acesta va demara afacerea prin deschiderea unei unităţi-pilot, urmând ca francizorul să valideze locaţia aleasă. Din punct de vedere financiar, preluarea şi operarea afacerii Kalacsoda în sistem de master-franciză la nivel naţional se poate face în baza unei taxe de 60.000 de euro, care include costul echipamentelor, dar nu şi pe cel de închiriere a unităţii mobile Kalacsoda.
Durata contractului de franciză este de cinci ani, reînnoirea acestuia nepresupunând un cost suplimentar pentru partenerul francizat. Contractul prevede şi redevenţe, valoarea acestora fiind de 30% din cifra de afaceri după fiecare unitate nou-deschisă, cu un minim de 300 de euro/lună.
Fiecare unitate mobilă Kalacsoda trebuie să păstreze o imagine unitară, indiferent unde este amplasată aceasta. Viitorilor parteneri francizaţi li se recomandă vizarea unor locaţii prioritare în marile centre comerciale sau pe străzile cu trafic pietonal şi intens circulate. Mai mult, pentru sezoanele însorite, este recomandată amplasarea unităţilor Kalacsoda în aer liber. Suprafaţa minimă recomandată pentru unitatea-pilot este de 25 de metri pătraţi, iar dimensiunile unităţii mobile Kalacsoda sunt de 3,5 x 2 metri. Francizorul oferă training de cinci zile atât master-francizatului, cât şi personalului său tehnic (doi – trei angajaţi, dar numărul acestora poate creşte în funcţie de necesităţile unităţii deschise).
În cadrul acestui business, francizorul oferă partenerului master-francizat un plan generos de dezvoltare în teritoriu, propunându-i, pentru primul an, deschiderea unui număr de două unităţi, urmând ca, din cel de-al doilea an de contract, numărul unităţilor să crească la trei pe an (valoare ce va rămâne neschimbată până la sfârşitul contractului). 

Informaţii suplimentare