O franciză cu apeluri ieftine

Compania say:hello este recunoscută pentru preţurile mici practicate la convorbirile telefonice internaţionale atât în ţară, cât şi peste hotare. Investiţia, pentru a deveni partener al operatorului say:hello, este de 4.000 de euro.   Deşi este prezent pe piaţa românească din 2005, operatorul de comunicaţii say:hello a decis anul acesta extinderea în ţară, în sistem de franciză. Firma numără în prezent zece unităţi, situate în Focşani, Braşov, Pucioasa, Galaţi

Compania say:hello este recunoscută pentru preţurile mici practicate la convorbirile telefonice internaţionale atât în ţară, cât şi peste hotare. Investiţia, pentru a deveni partener al operatorului say:hello, este de 4.000 de euro.
 
Deşi este prezent pe piaţa românească din 2005, operatorul de comunicaţii say:hello a decis anul acesta extinderea în ţară, în sistem de franciză. Firma numără în prezent zece unităţi, situate în Focşani, Braşov, Pucioasa, Galaţi, Vaslui, Sibiu, Târgovişte şi Craiova. La acestea se adaugă alte 27 de unităţi în curs de deschidere.

Franciza say:hello se adresează în special antreprenorilor care vor să implementeze afacerea în orăşelele cu o populaţie de 5.000 de locuitori.

Pe lângă serviciile de telefonie internaţională, prin care compania s-a făcut cunoscută în lume, la centre (callshop-urile say:hello) pot fi găsite şi alte servicii complementare. Este vorba despre serviciile de fax, imprimare, scanare, copiere, scriere CD/ DVD, birotică, precum şi vânzarea de bilete de avion pentru companii low-cost sau transfer monetar.

Din punct de vedere tehnologic, callshop-urile say:hello trebuie să fie dotate cu un server pentru servicii internet, minimum două aparate telefonice şi un switch, toate asigurând o bună desfăşurare a activităţii, care se traduce prin satisfacerea nevoilor diferitelor profiluri de clienţi.

Pentru operarea unui callshop say:hello, potenţialii parteneri interesaţi de acest tip de business au nevoie de o investiţie totală iniţială de aproximativ 4.000 euro, din care taxa de franciză stabilită, până la sfârşitul acestui an, în regim promoţional, la suma de 1.600 euro (plus TVA). La această taxă se adaugă costurile echipamentelor necesare pentru desfăşurarea activităţii, precum şi cele pentru amenajarea cabinelor.

Profilul partenerului francizat

say:hello trebuie să fie conturat de câteva trăsături esenţiale: persoană cu minimă experienţă în domeniul managementului, o bună cunoaştere a pieţei locale şi dedicată businessului.

Pentru viitorii parteneri francizaţi say:hello, profitul va fi realizat din adaosul comercial practicat de către compania francizată la preţul de achiziţie, pentru minutele de telefonie acordate clienţilor finali, precum şi din vânzarea de servicii conexe adresate publicului-ţintă. 

Pentru o informare detaliata accesati sectiunea Afaceri Mici, de unde puteti mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.