Produsele Fruits & Passion, răspândite în întreaga lume, exprimă originalitate şi atutenticitate atât la gama dedicată înfrumuseţării şi îngrijirii personale, cât şi la cea creată pentru mediul ambiant. Pornind de la parfumuri, loţiuni pentru îngrijirea feţei şi a corpului, esenţe aromatizate pentru mediul ambiant şi până la produse ale artei culinare franţuzeşti şi băuturi fine, dar şi produse create pentru curăţenia ecologică, Fruits & Passion devine de-a lungul timpului o marcă cunoscută în întreaga lume.

Principalul obiectiv al echipei Fruits & Passion este deschiderea a peste 50 de noi magazine până la începutul anului 2010 (atât la nivel naţional, cât mai ales la nivel internaţional), care să funcţioneze în sistem de franciză pe diferite pieţe internaţionale.

Oraşele vizate în procesul de expansiune teritorială internaţională Fruits & Passion sunt cele cu peste 100.000 de locuitori, iar suprafaţa recomandată pentru o unitate Fruits & Passion este cuprinsă între 50 şi 80 mp. Cea mai bună locaţie recomandată de către francizor pentru viitorul partener francizat sunt centrele comerciale situate în marile oraşe.

Investiţia totală iniţială pentru preluarea şi operarea afacerii Fruits & Passion în sistem de franciză la nivel naţional se ridică la circa 150.000 de euro, din care taxa de intrare pentru o unitate deschisă reprezenintă 15.000 de euro. La aceasta se adaugă alte costuri de start-up relevante, reprezentând costuri pentru amenajarea spaţiului, un stoc iniţial de produse.

Marca Fruits & Passion a reuşit să se impună de-a lungul timpului nu numai în ţara de origine, Canada, şi în SUA, dar şi în zona Europei, Orientul Mijlociu şi Asia, prin intermediul a 125 de magazine activând în sistem de franciză (Canada, China, Corea de Sud, Emiratele Arabe Unite, SUA, Franţa, Hong Kong, Kuweit, Maroc,
Philippine, Eleveţia, Taiwan), dar şi prin cele peste 2.000 de puncte de vânzare multimarcă.

Prin cele peste 20 de colecţii de produse, Fruits & Passion predă arta de a trăi nu numai cumpărătorilor, ci şi fiecărui colţisor al casei, redând dimensiunea celor trei universuri: cel cosmetic, al locuinţei şi al artei culinare.

Informaţii suplimentare