O greşeală de 5 milioane de dolari

Sony Music va plati daune de 5 milioane de dolari fondatorului unei mici case de discuri, pentru ca “a uitat” sa puna logo-ul acesteia pe albumul "Bat Out of Hell" al trupei Meat Loaf, informeaza Associated Press. Cleveland International Records, casa de discuri infiintata de Steve Popovich, a semnat un contract cu solistul formatiei Meat Loaf la putin timp dupa ce s-a infiintat, in 1977. Popovich a convins Epic Records, pe atunci detinuta de CBS, sa scoata albumul

Sony Music va plati daune de 5 milioane de dolari fondatorului unei mici case de discuri, pentru ca “a uitat” sa puna logo-ul acesteia pe albumul "Bat Out of Hell" al trupei Meat Loaf, informeaza Associated Press.

Cleveland International Records, casa de discuri infiintata de Steve Popovich, a semnat un contract cu solistul formatiei Meat Loaf la putin timp dupa ce s-a infiintat, in 1977. Popovich a convins Epic Records, pe atunci detinuta de CBS, sa scoata albumul formatiei "Bat Out of Hell". Cand Sony a prealuat CBS Records in 1998, pe langa suma de 6,7 milioane de dolari platita companiei lui Popowich, a promis ca va pune logo-ul Cleveland International Records pe viitoarele copii ale albumului. Totusi, nu a facut acest lucru decat la un an de la incheierea tranzactiei.

Sony a anuntat ca logo-ul a fost adaugat asa de tarziu din cauza unei simple greseli, nu din rea intentie. Albumul Meat Loaf "Bat Out of Hell" s-a vandut in peste 30 de milioane de exemplare pana in prezent.

Un tribunal din Cincinnati a sustinut o decizie data de un juriu federal in 2005 si a acordat Cleveland International Records daune de 5 milioane de dolari.

Sursa: AP

Data: 23 Noiembrie 2007