Facilităţile oferite sunt cu atât mai inedite cu cât se adresează tinerilor absolvenţi de comunicare, jurnalism, filologie sau limbi străine fără experienţă prea mare. Cerinţele minime de calificare sunt limba engleză şi cunoştinţe de Word, PowerPoint şi Excel, adică instrumente la îndemâna oricărui tânăr.
Pe lângă salariul motivaţional promis, francezii de la Gameloft oferă angajatului bonuri de masă, asigurare medicală la Clinia Regina Maria, sală dedicată de sport cu antrenori personali, zone de relaxare în interiorul biroului cu mese de biliard, mese de ping pong, darts şi foosball, acces gratuit la aerobic, zumba, Pilates, plus la terenuri de fotbal şi basket. În curtea birourilor Gameloft de pe Bulevardul Expoziţiei, angajatul are la dispoziţie şi grădiniţă pentru copii.
Pentru a beneficia de această ofertă, candidatul trebuie să elaboreze şi să implementeze campanii de comunicare internă, să realizeze conţinutul newsletterelor interne, să scrie anunţurile pentru angajaţi şi prezentările companiei, să facă sondaje printre angajaţi şi colaboreze cu departamentele de resurse umane şi relaţii publice.
Francezii de la Gameloft au în România două centre de dezvoltare de jocuri video: în Bucureşti şi Cluj-Napoca. Compania este al doilea jucător de pe piaţa locală de profil după numărul de angajaţi, cu peste 1.200 de salariaţi.
Echipele din România au dezvoltat titluri notorii din portofoliul Gameloft precum NOVA, The Dark Knight Rises, Ferrari GT, Asphalt 5, Asphalt 6, Brothers in Arms 2 Global Front sau Terminator Salvation.