După ce un angajat a etichetat produsele cu prețuri false, un mic producător chinez de mașini de spălat ar putea pierde 30 de milioane de yuani (4,2 milioane de dolari).
Little Swan Dongshan Franchise Shop, o mică firmă din Anhui, China, a fost nevoită să anuleze comenzile după ce greșeala unui angajat a declanșat un val de cumpărături pe internet de 20 de minute care ar putea costa compania 4,2 milioane de dolari.
Întreprinderea riscă să piardă 4,2 milioane de dolari
Potrivit agenției chineze de știri Red Star News, magazinul online Tmall al micuței companii a primit peste 40 000 de comenzi de mașini de spălat pe 28 august, înainte ca cineva să detecteze problemele legate de prețuri și să pună oferta offline. Little Swan a vândut mașini de spălat în valoare de 70 de milioane de yuani pentru doar 40 de milioane, ceea ce înseamnă că ar putea pierde 30 de milioane de yuani dacă ar trebui să respecte comenzile.
„Considerăm că zeci de mii de comenzi și zeci de milioane de yuani sunt astronomice. Ne pare profund rău pentru toți clienții afectați”, a adăugat afacerea, potrivit odditycentral. „Vă solicităm respectuos să vă retrageți comenzile și să înțelegeți situația noastră. Vă vom rambursa cât mai curând posibil”.
Din cauza interpretării greșite a prețurilor preferențiale din magazinul său online Tmall, unul dintre angajații companiei a marcat neintenționat unele mașini de spălat cu prețuri greșite, rezultând reduceri uriașe care au atras imediat atenția cumpărătorilor. De exemplu, mașini de spălat care ar fi trebuit să coste 1.699 de yuani (240 de dolari) au fost vândute la 299 de yuani, în timp ce cele care ar fi trebuit să coste 2.499 au fost vândute la 439.
„Din cauza neînțelegerii, am făcut o greșeală semnificativă”, a declarat proprietarul firmei Little Swan Dongshan Franchise Shop. Înțelegem că această situație a derutat publicul și a perturbat piața. Suntem profund vinovați și supărați”.
Angajatul care a făcut eroarea de preț își cere scuze
Little Swan Dongshan Franchise Shop a difuzat un scurt clip în care angajatul care a făcut eroarea de preț își cere scuze și spune că nu ar putea acoperi pierderile chiar dacă ar vinde totul pentru a dovedi că reducerea mare a fost o greșeală.
Autoritatea locală de supraveghere a pieței investighează acest caz, iar experții juridici au declarat pentru SCMP că această „companie trebuie să prezinte dovezi convingătoare care să demonstreze că a făcut într-adevăr o greșeală reală, astfel încât instanța să fie convinsă să se pronunțe în favoarea anulării contractului de cumpărare”. În caz contrar, aceasta ar putea fi nevoită să îndeplinească zeci de mii de comenzi și să intre în faliment.