ZOOMO, o nouă aplicație dezvoltată pe baza tehnologiei de realitate augumentată, este disponibilă pentru piața imobiliară din România. Dezvoltată de un grup de antreprenori români, platforma și-a propus să actualizeze conceptul de agregator imobiliar la era digitală.
Aplicația a fost concepută pentru dispozitivele mobile iOS și Android și permite utilizatorilor să descopere ușor proprietăți imobiliare exact în zona de care sunt interesați, chiar pe ecranul telefonului. Procesul de descoperire și tranzacționare a acestor proprietăți devine astfel ușor și rapid, lucru care duce la simplificare, dar și la creșterea transparenței și profesionalismului din acest domeniu.
Cui se adresează aplicația?
Ideală atât pentru clienții interesați de un plus de valoare, cât și pentru agenții imobiliari cu adevărat profesioniști, ZOOMO creează o punte de legătură între aceștia.
Aplicația reprezintă o actualizare a clasicelor agregatoare imobiliare prin inovație, dar și prin creșterea transparenței. Practic, noua platformă aduce procesul de căutare de proprietăți în realitate, chiar pe stradă, cu ajutorul tehnologiei de realitate augumentată. Practic, clienții vor putea să scaneze realitatea înconjuratoare cu telefonul mobil, cu ajutorul acestei noi aplicații, și vor identifica ușor proprietăți de vânzare sau de închiriere în zonă. Totul, fără a apela la metodele mai vechi de căutare, metode cu multiple opțiuni și filtre, adesea cu anunțuri înșelătoare sau cu poziționare prea vagă.
Ce ar mai trebui să știi despre noua aplicație imobiliară
ZOOMO a fost dezvoltată pentru a crește nivelul calității serviciilor din domeniul imobiliar din România. Aplicația promovează ușor agenții imobiliari care prestează servicii de calitate în mod etic, prin transparența căutării și vizualizării proprietăților. În plus, aplicația selectează și clienții finali începând chiar de la concept, oferind agenților imobiliari ocazia de a intra în contact cu noi clienți smart, pasionați de tehnologie și interesați de un plus de valoare. Mai mult decât atât, noua aplicație și-a propus să mărească capitalul de imagine al agenților și al pieței imobiliare românești, prin ridicarea nivelului de calitate a serviciilor oferite.