Cum să vinzi orice în orice situaţie
Apărut la Curtea Veche Publishing, volumul Secretele vânzării dezvăluie strategiile create şi tacticile asimilate de Geoff King (autorul cărţii) de-a lungul carierei sale. King a început de jos, ca vânzător ambulant pe străzile Londrei, şi a ajuns în timp să încheie, cu firme multinaţionale, contracte de milioane de lire sterline.
Vânzările, spre deosebire de multe alte domenii şi tipuri de afaceri, nu implică schimbări şi salturi extraordinare odată cu trecerea anilor. În timp, în sfera vânzărilor s-au format nişte reguli, metode şi tehnici care au devenit standardul după care se ghidează mai toată lumea. Iar cartea Secretele vânzării prezintă exact acest standard.
Dacă îl veţi cu cunoaşte şi aplica în mod corect, veţi reuşi să vindeţi orice şi în orice condiţii.
Volumul conţine informaţii importante, bine structurate şi detaliate într-o manieră accesibilă, fără a utiliza jargonul specific managementului.
Fiind împărţită în trei secţiuni, cartea parcurge, pas cu pas, toate etapele ce ţin de finalizarea oricărei vânzări.
În prima parte se discută despre fazele incipiente ale vânzării, prin care trebuie să treacă orice agent la un moment dat. De la întâlnirile de vânzări şi pregătirea prealabilă a acestora, până la analiza caracterului clienţilor potenţiali şi la utilizarea emoţiilor şi limbajului corporal pentru a crea o bună relaţie cu interlocutorii.
A doua parte abordează nivelul următor, arătându-vă care sunt modalităţile de a obţine noi contracte şi clienţi. Toate detaliile sunt importante, de la selectarea corectă a clienţilor până la utilizarea celor mai eficiente metode de comunicare şi atragere a acestora. Sunt descrise tehnici şi mijloace precum scrisorile comerciale, seminariile, contactele telefonice şi recomandările primite de la clienţii existenţi.
În sfârşit, în secţiunea a treia, aflăm cum să devenim agenţi de vânzări desăvârşiţi şi cum să facem faţă tuturor elementelor şi evenimentelor asociate unui proces de vânzare. Sunt trecute în revistă informaţii despre brand şi publicitate, conferinţe şi expoziţii, relaţiile cu media şi importanţa acestora, depăşirea concurenţei, evaluarea performanțelor înregistrate, depăşirea piedicilor din cadrul procesului de negociere şi, la final, încheierea cu succes a contractelor.
Mihaela Popescu, Curtea Veche