DJ Koh a spus că a venit timpul ca Samsung să ofere un dispozitiv pliabil după ce studiile de piaţă efectuate au evidenţiat că există o piaţă pentru acest gen de telefon. Koh nu a oferit detalii cu privire la modul în care va funcţiona ecranul pliabil, dar a subliniat că obiectivul Samsung cu acest produs este să ofere o experienţă diferită faţă de cea a unei tablete.
„Fiecare dispozitiv, fiecare caracteristică, fiecare inovaţie trebuie să aibă un mesaj pentru consumatorul final, astfel ca el să se gândească: ‘acesta este motivul pentru care Samsung a făcut acest produs'”, a subliniat DJ Koh.
Acesta a mai afirmat că dispozitivul ar putea fi dezvăluit în noiembrie la Samsung Developer Conference, care va fi organizată la San Francisco, dar nu a oferit indicii cu privire la momentul când ar putea fi scos la vânzare.
Dezvăluirea unui smartphone pliabil vine într-un moment în care Samsung vrea să relanseze creşterea diviziei sale mobile, ale cărei vânzări au scăzut cu 20% în ritm anual în al doilea trimestru al acestui an. Grupul sud-coreean se confruntă cu o competiţie acerbă din partea Apple şi Huawei pe segmentul superior al pieţei. Un telefon pliabil ar putea să diferenţieze Samsung de competitori şi să îi permită să ceară un preţ mai mare pentru acest dispozitiv unic.
DJ Koh a mai spus pentru CNBC că Samsung vrea să îşi schimbe strategia de produs prin introducerea de inovaţii tehnologii modelelor din segmentul de mijloc al pieţei de smartphone, în ideea de seduce consumatorii din generaţia millennials.AGERPRES