Joi, 27 martie, a avut loc lansarea unui program special, anume NEXT GENERATION, un program ce îi aduce în prim-plan pe creatorii și antreprenorii noii generații ai industriei modei din țara noastră. Reprezintă un adevărat un ecosistem creativ dedicat educației și sustenabilității prin care li se oferă tinerilor designeri, studenților și micilor antreprenori resurse esențiale, mentorat și vizibilitate.

„Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week nu este un spectacol de modă, ci este mult mai mult de atât. Este un proiect construit pentru a construi mai departe o industrie frumoasă, o industrie de fashion puternică în România. Pentru că noua generație de designeri și de tineri antreprenori poate face lucruri mărețe, sunt foarte talentați. Iar noi avem mare încredere în ei, în potențialul lor și în potențialul României de a reprezenta ceva la nivelul industriei de modă la nivel internațional”, a subliniat Mario Atico, co-fondator al proiectului Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week.

Tinerii au talent și modelează ziua de mâine

Proiectul „NEXT GENERATION” se împarte acum în trei direcții creative și strategice: Fashion Talent Awards, Business Accelerator & Management in Fashion și Sustainable Design Lab. Iar în cadrul programului Fashion Talent Award, o competiție dedicată tinerilor designeri, aceștia vor avea bucuria de lucra alături de profesioniști în domeniu și vor avea parte de un program de tutorat amănunțit. La finalul competiției, premiul va consta într-o experiență internațională la Polimoda, una dintre cele mai prestigioase școli de modă din lume, care este partenerul educațional al proiectului.

Massimiliano Giornetti, Directorul Polimoda și fost Director Creativ al casei Salvatore Ferragamo, a fost prezent joi, 27 martie, la evenimentul de lansare a proiectului „NEXT GENERATION”. El a precizat că dezvoltarea artistică și profesională a participanților este un element important al proiectului și se bucură că Polimoda contribuie semnificativ la acest proces.

„Nu contează dacă sunteți la Milano, la Paris sau la New York. Cel mai important lucru este să vă exprimați creativitatea și personalitatea, să iubiți cu adevărat ceea ce faceți. Trebuie să aveți încredere în voi, în puterea și magia ce zace înăuntrul vostru. Folisiți-le pentru a aduce un plus valoare acestei industrii din România”, le transmite Massimiliano Giornetti tinerilor participanți.

Fashion și business

De asemenea, în programul „NEXT GENERATION” este inclusă și latura de business prin pilonul Business Accelerator & Management in Fashion. De data aceasta, partener este Bucharest Business School, școala de afaceri a Academiei de Studii Economice din București (ASE). Pilon este unul atât despre și pentru designeri tineri, cât și pentru pasionații de ceea ce înseamnă modă și care își doresc să lanseze un brand personal, să înceapă o carieră în industrie, fie că vorbim de management, de strategie, de comunicare sau de alte roluri conexe.

Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week continuă în zilele de 28 și 29 martie la Muzeul Național de Artă al României. În Sala Tronului vor avea loc numeroase prezentări de modă ale unor designeri români tineri, dar și din regiune și din Italia. Pe listă se află nume importante ale noii generații precum: Litkovska, Rhea Costa, Ksenia Schnaider, Medeea, Carmen Secăreanu, OK Kino, Romeo Gigli, Ana Radu, Ami Amalia, Rxquette, Kata Szegedi, M. Marquise, Diana Milkanova, Alexandra Șipa, MURMUR și Bevza.