O nouă imagine cu MPV-ul low cost de la Dacia

După ce a terminat cu Dacia Duster, producătorul francez Renault începe să agite spiritele din lumea auto cu imagini ale viitorului Dacia MPV (Multi Purpose Vehicule), un model compact cu 7 locuri. Acesta, ca şi Dusterul, va dori să concureze cu modelele din gama sa printr-un preţ foarte mic, întrucât, conform informaţiilor apărute până acum în presa franceză, acesta nu va depăşi 10.000 de euro. În ceea ce priveşte motorizările, zvonurile de până acum spun că noua Dacia

După ce a terminat cu Dacia Duster, producătorul francez Renault începe să agite spiritele din lumea auto cu imagini ale viitorului Dacia MPV (Multi Purpose Vehicule), un model compact cu 7 locuri.

Acesta, ca şi Dusterul, va dori să concureze cu modelele din gama sa printr-un preţ foarte mic, întrucât, conform informaţiilor apărute până acum în presa franceză, acesta nu va depăşi 10.000 de euro.

În ceea ce priveşte motorizările, zvonurile de până acum spun că noua Dacia va avea un motor de 1,6 litri pe benzină cu o putere de 90 sau 110 cai şi un motor 1,5 DCi, care vor da posibilitatea transportării a 7 persoane.

Imaginea de mai sus, despre care se crede că trasează în mare liniile viitorului monovolum Dacia, a făcut înconjurul presei auto şi blogurilor de specialitate din Franţa, după ce automarket.ro publicase iniţial o serie de fotografii, în care caroseria era însă ale unui Logan MCV. Ca la orice imagine apărută în astfel de cazuri, planează multe suspiciuni cu privire la autenticitatea acesteia, însă ea a apărut iniţial pe autobild, unde jurnaliştii nemţi au ţinut să precizeze că monovolumul de la Dacia va fi un concurent pentru VW Touran, însă preţul va fi aproximativ la jumătate din cel propus de producătorul german.

Conform informaţiilor apărute pe automarket.ro la momentul publicării primelor imagini, noul monovolum Dacia va fi primul model al mărcii românesti care nu va fi produs la Mioveni.

„Acest lucru se intampla din cauza faptului ca, odata cu intrarea in producţie a noului Duster, linia de asamblare de la Mioveni a ajuns la limita superioară tehnologică a numărului de caroserii care pot fi produse în fabrica românească”, scria site-ul de ştiri.