Magazinul va avea o suprafață de 1200 mp și aproape 100 de locuri de parcare. Alături de noul sediu central Lidl din București și de sediul logistic de la Lugoj, procesul de execuție a noului magazin se aliniază trendului de dezvoltare imobiliară durabilă, care se încadrează în standardele europene, potrivit datelor companiei.
Lidl este prezent în 27 de țări europene și are peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.
”În 2016, an în care am aniversat cinci ani de activitate în România, am atins pragul de 200 de magazine, iar în anul financiar 2015 am depăşit un miliard de euro cifră de afaceri. Anul financiar pentru noi se încheie în februarie, însă rezultatele înregistrate în 2016 ne încurajează să credem că vom menţine acest trend pozitiv în preferinţele consumatorilor din România şi în 2017. 2016 a fost anul în care ne-am dezvoltat o nouă linie de business, prin lansarea Lidl Tour, magazinul nostru online cu vacanţe”, a declarat pentru Capital Frank Wagner, preşedintele Consiliului de Conducere Lidl România.