O nouă revistă pe piaţa media din România

O nouă publicaţie trimestrială va apărea, începând cu luna septembrie, la tarabele chioşcurilor de ziare din România, denumită All Hollow. Publicaţia este una de stil şi își propune să cureze într-o nouă direcție conținutul din mediul artistic și cultural, fiind un agregator al artiștilor deja consacrați, precum și o publicație care își propune să genereze foarte mult conținut local, original și relevant din domenii precum modă, muzică, film, design, literatura etc.

All Hollow va apărea pe piaţa print după un an de prezență în mediul online. Ediția pilot a revistei a ieșit în luna iulie și a fost distribută împreună cu Decât o Revistă. Acest număr cuprinde un cover editorial și interviu cu Monica Bîrlădeanu, un photoshooting nud cu modelul Veronica Pașcu și un editorial foto și interviu exhaustiv cu Bogdan Șerban, realizatorul emisiunii Guerrilla Logout de la Radio Guerrilla.

Începând cu septembrie 2012, odată cu apariția numărului 1, revista va fi editată trimestrial, pe format 240x340mm, va avea 320 pagini și va costa 19 lei.
În ceea ce privește operațiunile de ad sales ale revistei pentru piața din România, acestea vor fi preluate de către Editura Evenimentul și Capital. Compania va avea o contribuție importantă în generarea de vânzări publicitare pentru All Hollow, expertiza Evenimentul și Capital permițând de acum echipei redacționale să se concentreze exclusiv pe generarea de content pentru revistă. 

All Hollow este o revistă deschisă colaborărilor și își propune să devină un loc de manifestare artistică și culturală, găzduind atât contribuții cu subiect local, cât și contribuții ale artiștilor internaționali, relevante pentru piața est-europeană.