Lider pe piaţa italiană a lanţurilor de magazine pentru copii, Pixel oferă linii vestimentare diversificate. Aflată în plină expansiune, compania urmăreşte acum identificarea unui partener francizat pe piaţa autohtonă.
Înfiinţată în urmă cu şapte ani, Pixel deţine în prezent la nivel internaţional 60 de locaţii ce funcţionează în sistem de franciză şi 300 de magazine multi-marcă. Procesul de expansiune teritorială continuă însă, managementul companiei propunându-şi, pentru acest an, deschiderea a peste 20 de alte unităţi francizate.
Din punct de vedere financiar, deschiderea şi operarea unei unităţi Pixel presupune o investiţie totală iniţială de 100.000 de euro. În această sumă sunt cuprinse costurile necesare pentru achiziţia stocului iniţial de marfă – 30.000 de euro, cele pentru cumpărarea mobilierului din magazin – 20.000 de euro şi costurile pentru amenajarea spaţiului – 50.000 de euro.
Marca Pixel şi-a început dezvoltarea iniţială prin prezenţa internaţională în magazinele mono-marcă, însă, cu timpul, produsele companiei italiene au fost lansate şi în magazinele multi – marcă localizate atât în Italia, cât şi în Spania, Slovenia, Arabia Saudită şi Quatar.
În industria articolelor vestimentare şi a accesoriilor, Pixel creează „look-ul sport“ al copiilor cu vârste cuprinse între 0 şi 14 ani. Forţa şi notorietatea brandului Pixel sunt date în principal de numărul mare de articole pe colecţii (700 – 1.000 de articole), dar şi de reînnoirea ofertei în cadrul aceleiaşi categorii de articole vestimentare: tricouri, pantaloni (băiat/fată), fuste, bluze, jachete etc. Gamei largi de articole vestimentare purtând marca Pixel i se adaugă şi una diversificată de accesorii precum pălăriuţe, mănuşi, eşarfe, şosete viu colorate, lenjerie pentru copii etc.
Liniile vestimentare propuse de compania italiană Pixel sunt: „mini layette“ (0 – 12 luni), „mini fashion“ (3 – 12 luni), „baby“ (9 luni – 4 ani), „kid/junior“ (4 – 14 ani), „maternity wear“, „accesories“, „school“ şi „underwear“.