specialitate, mai precis de marketing. Brand4Brands a fost lansatain luna decembrie a anului trecut si isi propune sa popularizeze marketingul si sa ofere o revista „de breasla”, pe care specialistii in domeniu o asteapta de ceva timp. Proprietarii revistei sunt jurnalistul Paul Cristian stefanescu si Monica Buculei, patroana companiei de research IMRCG.
O revista cu mari preocupari in domeniul marketingului
8 ianuarie 2004, 12:00
specialitate, mai precis de marketing. Brand4Brands a fost lansatain luna decembrie a anului trecut si isi propune sa popularizeze marketingul si sa ofere o revista "de breasla", pe care specialistii in domeniu o asteapta de ceva timp. Proprietarii revistei sunt jurnalistul Paul Cristian stefanescu si Monica Buculei, patroana companiei de research IMRCG.
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Electrolux se muta la Zenith Media
- Investitiile in birouri au adus cel mai mare profit
- Extinderea Uniunii Europene face deliciul betivilor nordici
- Mos Craciun, The Best Sales Manager in 2003
- Varfurile si gropile reclamelor in 2003
- Am vazut, am auzit, ne-a placut in 2003
- Dobanda la credite ar putea creste cu 3-4%
- Adriana Bahmuteanu este director la Etno TV
- Romanii sunt interesati doar de tablouri si bijuterii
- Colectiile esentiale ***