O româncă, în boardul celei mai bune reţele de PR din lume

Gabriela Lungu, care a anunțat la începutul săptămânii retragerea din The Practice, se alătură rețelei internaționale de PR Weber Shandwick, în calitate de Executive Vice President și Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa și Orientul Mijlociu și se va reloca la Londra.

Gabriela Lungu (foto, centru) va face parte din board-ul pentru EMEA al companiei și va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne. Aceasta este, poate, cea mai importantă poziție internațională ocupată de un profesionist român din comunicare.
PR Weber Shandwick este parte din Interpublic Group, din care mai fac parte McCann, Lowe sau GolinHarris. Weber Shandwick este Global Agency of the Year, EMEA Agency of the Year și rețeaua de PR nr. 1 în topul celor mai creative firme de PR din lume (Creative Index 2012). În 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer în EMEA au depășit 22 milioane USD. Printre cei mai recenți clienți se numără Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.
“Rețeaua noastră pune foarte mult preț pe creativitate și inovație mai ales în ce privește campaniile din zona Consumer Marketing, și de accea suntem foarte încântați că Gabriela, care are un parcurs impresionant din punct de vedere creativ și antreprenorial, se alătură echipei noastre de management”, a declarat Colin Byrne, Weber Shandwick CEO EMEA.
Cu o experiență de peste 15 ani în comunicare, Gabriela Lungu şi-a început cariera la Ogilvy, ca om de creație publicitară. S-a îndreptat apoi spre PR și a ajuns la doar 26 de ani să conducă Ogilvy PR România. După 4 ani la cârma agenției, Gabriela Lungu a luat drumul antreprenoriatului fondând The Practice, unde a fost Managing Partner și Creative Director al agenției în ultimii 6 ani. Sub leadership-ul ei agenția a devenit una dintre cele mai premiate companii independente de PR din lume, numărând cca. 150 de premii și nominalizări la concursuri internaționale și locale.