„Nu aveam o strategie de exit”, recunoaște ea. „Am vrut să dețin control complet asupra businessului și să am autonomie. Nu îmi doeream ca cineva să îmi spună ce să fac sau cum să o fac. Nu aș fi vrut nici măcar ca soțul meu să îmi spună ce să fac”, spune acum Jessica Iclisoy.
Totul a început atunci când a rămas însărcinată cu primul copil. Într-o zi, a luat în brațe un dicționar de chimie de la librărie și a început să se documenteze cu privire la ingredientele care se folosesc în crearea șamponului pentru copii. A fost dezamăgitor, spune acum, să vadă cum parfumuri sintetice și alte substanțe chimice nocive erau prezente în șamponurile pentru copii. Atunci a contactat un chimist și a dezvoltat formula pentru primul șampon pentru copii, California Baby.
„Chimistul mi-a arătat cum să fac șamponul în cuptorul din bucătărie”, spune ea. Două decenii mai târziu, linia de îngrijire marca California Baby numără 80 de produse diferite care se vând la prețuri pornind de la 10 și ajungând până la 20 de dolari și se găsesc la retaileri precum Whole Foods, Target și Wal-Mart. Iclisoy plănuiește să lanseze produse pentru animale și pentru casă în următoarele luni. Totodată, ea nu se oprește aici, ci vrea să fie aibă un rol activ în a reforma piața de produse de îngrijire. În octombrie, a lansat Natural Advisory Council, o organizație care susține reguli mai stricte în ceea ce privește industria de îngrijire a pielii. „Trebuie să susținem ceva și oamenii trebuie să aibă încredere în ceea ce este natural”, explică Jessica Iclisoy.